Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-03-501
Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-03-501

Naziv predmeta:


Matematika


Opis:


Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da:
• primijene matematičke modele u marketingu, kao i
• donesu neovisne financijske odluke, uključujući izbor optimalne štednje ili modela kreditiranja.

Ovaj kolegij podučava studente teorijskim i praktičnim osnovama kvantitativnih metoda bitnih u ekonomskom modeliranju, s naglaskom na marketingu. Jedini je kolegij u prvom semestru koji studentima pruža matematičke alate koji će se koristiti u ostalim kolegijima ovog studijskog programa.

Važno je da studenti pohađaju ovaj kolegij kako bi razvili vještine logičkog zaključivanja potrebne za ostale kolegije u ovom studijskom programu. Znanja koja studenti steknu pridonijet će ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing. Studenti će steći iskustvo rješavanja matematičkih problema i matematičkih modeliranja, kroz individualne i timske aktivnosti.

Literatura:


Obvezna literatura:
1. Davis, M.H.A. (2019) Mathematical Finance: A very short introduction. [s.l.] Oxford University Pres.

Preporučena literatura:
1. Hastings K.J. (2016) Introduction to Financial Mathematics.1st edn. [s.l.] Chapman and Hall/CRC.
2. Barnett, R.A., Ziegler, M.R., Byleen, K.E. (2019) College Mathematics for Business, Economics, Life Sciences and Social Sciences: Global Edition.14th edn. [s.l.] Pearson.

Dodatna literatura:
1. Solla A. (2015) Financial Mathematics: A Study Guide for Exam FM.2015th edn.
[s.l.] CreateSpace Independent Publishing Platform.