Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-02-563
Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-02-563

Naziv predmeta:


Temeljne tehnike programiranja


Opis:


Ovaj kolegij upoznaje studente s konceptima programiranja koji se koriste u razvoju računalnih igara s posebnim naglaskom na pisanje efektivnog koda.

Ovaj kolegij nije obavezan dio smjera razvoja računalnih igara, već je dio izborne skupine kolegija specijalizirane za znanja i vještine iz područja programiranja. Još pet kolegija u istoj grupi slijedi ovaj kolegij. Vještine stečene na ovom kolegiju značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih kolegija.

Studenti će naučiti:
• Kako različiti objektno orijentirani aspekti utječu na izvedbu igre.
• O refleksiji i njezinoj uporabi u razvoju igara.
• O višenitnim pristupima razvoju igara.

Kolegij se predaje u programskom jeziku C# i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja kolegija temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u definiranom programskom jeziku i alatu za razvoj softvera.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Ferrone, H. (2020) Learning C# by Developing Games with Unity 2020: An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity. Birmingham: Packt Publishing.

Preporučena literatura:
1. Aversa, D. and Dickinson, C. (2019) Unity Game Optimization: Enhance and extend the performance of all aspects of your Unity games. 3rd Edition. Birmingham: Packt Publishing.