Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-02-568
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-02-568
Naziv predmeta:
Racionalni dizajn igara i razina
Opis:
Ovaj modul upoznaje studente s tehnikama i načinima razmišljanja za stvaranje makro (razina na razinu) i mikro (ista razina) strukture računalne igre.
Ovaj je modul obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelj za oblikovanje struktura igara na makro i mikro razinama. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O različitim vrstama igara i vrstama igraćih strojeva
• Kako dizajnirati 3C strukturu (lik, upravljanje i kamera(eng. character, control and camera)).
• O makro i mikro aspektima igre.
• Kako uravnotežiti razinu i ukupnu težinu igre.
• O moment to moment igranju
Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima u kojima studenti proizvode računalnu igru s pravilno dizajniranim makro i mikro strukturama.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Rogers, S. (2014) Level Up! The Guide to Great Video Game Design. Hoboken: Wiley.
Preporučena literatura:
1. Koster, R. (2013) A Theory of Fun for Game Design. Sebastopol: O'Reilly Media.