Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-02-569
Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-02-569

Naziv predmeta:


Razvoj 3D igara


Opis:


Ovaj modul upoznaje studente s konceptima razvoja 3D igara i alatima i načinima razmišljanja potrebnim za stvaranje prototipa 3D računalne igre.

Ovaj je modul obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelje širokom broju programskih modula koje će studenti polagati u sljedećim semestrima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.

Studenti će naučiti:
• Kako implementirati upravljač u prvom licu (eng. first-person controller), upravljač u trećem licu (eng. third person controller) i upravljač za igrice izometrijskih perspektiva.
• Kako implementirati sekvence s dinamičnom kamerom.
• O različitim vrstama osvjetljenja (u stvarnom vremenu, unaprijed izračunato(eng. baked), reflektirajuće, emitirajuće itd.)
• Kako implementirati učinkovite algoritme za pronalaženje puta.

Modul se predaje na programskom jeziku C# i alatima za razvoj softvera Unity i Visual Studio. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u definiranom programskom jeziku i alatu za razvoj softvera te na pojedinačnim studentskim projektima razvoja računalnih igara.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Bond, J.G. (2014) Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#. Boston: Addison-Wesley Professional.

Preporučena literatura:
1. Borromeo, N.A. (2020) Hands-On Unity 2020 Game Development: Build, customize, and optimize professional games using Unity 2020 and C#. Birmingham: Packt Publishing.