Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-503
Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-503

Naziv predmeta:


Upravljanje kreativnim procesima


Opis:


Ovaj modul upoznaje studente s najboljim praksama u kreativnom upravljanju koje projekte vizualne komunikacije dovode do uspješnog završetka. Studenti će tijekom ovog modula proširiti svoje znanje i vještine u razvoju dizajnerskih rješenja koja ispunjavaju marketinške ciljeve klijenata, a naglasak modula je na koordinaciji i usmjeravanju kreativnih resursa za postizanje navedenog cilja.

Studenti će savladati alate i tehnike koji se koriste kod aktualizacije ideje dizajna te učinkovito upravljanje procesom suradnje s klijentima i drugim kreativcima. Osim teorijskog znanja stečenog na predavanjima, modul se temelji na radnom projektu i zahtijeva uspješno izvršavanje praktičnih zadataka koji traže metodičko planiranje i praksu te studentima pružaju uvid u upravljanje različitim fazama ciklusa razvoja kreativnog projekta.

Studenti će steći samopouzdanje u korištenju ljudi i postupaka potrebnih za pretvaranje kreativnog koncepta u gotov osmišljeni rad, bez obzira na vrstu projekta. Modul pokriva nadzor kreativnih poslova s određenim rezultatima, proračunima i rasporedima, kao i profesionalne uvide, ideje i taktike iz stvarnog svijeta kreativnog upravljanja projektima.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Stone T.L. (2010) Managing the Design Process - Implementing Design. Rockport Publishers, Beverly, USA.

Preporučena literatura:
1. Best K. (2017) Fundamentals of Design Management. Bloomsbury Visual Arts, London, UK.
2. Stone T.L. (2010) Managing the Design Process - Concept Development. Rockport Publishers, Beverly, USA.

Dodatna literatura:
1. Ambrose G., Harris P. (2010) Basics Design 08 - Design Th!nking. AVA Publishing, Lausanne, Switzerland.
2. Cloninger C. (2006) Hot-Wiring Your Creative Process. New Riders, San Francisco, USA.