Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-506
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-506
Naziv predmeta:
Kreativne metode i tehnike
Opis:
Modul pokazuje važnost i potrebu ispravne upotrebe kreativnih metoda i tehnika, od općenitih do specifičnih za područje tržišnih komunikacija.
Studenti uče razumjeti praktičnu vrijednost metoda i tehnika u kreativnim procesima i posjeduju znanja i vještine za odabir ispravnih metoda za određeni projekt. Smještanjem modula u prvu godinu studija, studenti različitih preddiplomskih programa uče određene metode i tehnike, ali i nauče kako ih integrirati u nove i uspješnije alate.
Za studente je važno pohađati ovaj modul kako bi stekli znanje o prednostima i pravilima pojedinih metoda i tehnika, ali i njihovim mogućim kombinacijama. Studenti će naučiti razumjeti vrijednost metoda i tehnika i njihovu ulogu u cjelokupnom kreativnom procesu. Modul potiče proaktivnost, analizu i kritičko promatranje kreativnog procesa, metoda i tehnika, sve kako bi ih student ispravno koristio, kombinirao, ali jednog dana razvio vlastite.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Landa, R. (2010) Advertising by Design, Generating and Designing Creative Ideas Across Media.2nd edn, John Wiley and Sons, Hoboken
Preporučena literatura:
1. Landa, R. (2018) Graphic Design Solutions. 6th edn, Boston, Cengage Learning