Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-507
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-507

Naziv predmeta:


Vizualizacija storytellinga


Opis:


Ovaj modul usredotočen je na vizualno pripovijedanje kao suvremeni koncept koji se koristi u dizajnerskim procesima i stvaranju narative i dinamičkog odnosa između stvaratelja i kupaca. Modul će studentima omogućiti da dublje razumiju kako ispričati priču o određenoj ideji, proizvodu ili dizajnerskom projektu pomoću vizualizacije kao osnovnog prezentacijskog alata.

Studenti će steći vještine potrebne za razvijanje učinkovite strukture pripovijedanja u svrhu predstavljanja dizajnerskih ideja i stvaranja vizualnih narativa koji se mogu učinkovito konceptualizirati kako bi se privukla pažnja kupca. Studenti će se upoznati s različitim vrstama tehnika vizualnog pripovijedanja koristeći razne vrste specifičnih vizualnih medija. To će uključivati skice, ilustracije, grafike, fotografije, vizualizaciju podataka kao i video medij. Proces vizualizacije priče naučit će se korištenjem specifičnih vizualnih metoda za stvaranje sekvencijalnih narativnih planova poput storyboardinga, kreativnog pisanja, strateškog dizajna razmišljanja i razvijanja kinematografskog gledišta za složenije vizualne strukture.

Učenjem vizualnih narativnih principa studenti će moći stvoriti specifične odnose između predmeta svojih izlaganja i publike. Upoznat će se s načinima postavljanja vizuala i podataka kako bi privukli pažnju kupaca. Ovaj će modul također značajno poboljšati sposobnost pismenosti učenika, njihovo razmišljanje o konceptualnom dizajnu i njihovu sposobnost stvaranja specifičnog vizualnog dramskog koncepta kako bi se postigao poželjan emocionalni utjecaj na različite tipove korisnika.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Denning, S. (2011) Storytelling: Mastering the Art and Discipline of Business Narrative, Wiley, New Jersey.

Preporučena literatura:
1. Morris, M. (2020) The Storytelling Method: Steps To Maximize a Simple Story and Make It Powerful, Inspiring, and Unforgettable, Talking People, New Jersey.

Dodatna literatura:
1. Hatavara, M., Hyvärinen, M., Mäkelä, M., Mäyrä, F. (2018) Narrative Theory, Literature, and New Media, Routlege, London.
2. Eisner, W. (2008) Graphic Storytelling and Visual Narrative, W. W. Norton and Company, New York.