Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-510
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-510

Naziv predmeta:


Branding 1 - Korporativni i osobni identitet


Opis:


Modul se temelji na osnovnim načelima brendiranja s idejama za proučavanje, istraživanje i razumijevanje važnosti valjane strategije brendiranja za uspjeh na tržištu.

Studenti će upoznati kontekst, strukturu i preduvjete definiranja brenda. Kroz teoretsku osnovu i primjere upoznat će se sa složenošću korporativnog identiteta i oblicima aktivne komunikacije brenda. Studenti će također naučiti istraživati komunikaciju brenda, postavljati pitanja za istraživanje brenda, definirati elemente brenda, analizirati imovinu brenda i njegovu strategiju. Kroz praktični dio nastave nizom zadataka proći će kroz proces i osnovne faze izgradnje brenda.

Pohađanjem ovog modula studenti će imati bolje razumijevanje ostalih modula studijskog programa koji zahtijevaju primjenu strategije brendiranja u zadacima dizajna. Studenti će moći razumjeti važnost brendova i postupak razvoja brenda, s ciljem da do kraja modula student ima vještine da postane vrijedan član brending tima.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Wheeler A. (2012) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 4th Edition, John Wiley and Sons, Hoboken

Preporučena literatura:
1. Heding T., Knudtzen C. F., Bjerre M. (2009) Brand Management Research, theory and practice, Routledge, New York

Dodatna literatura:
1. Millman, D.(2012) Brand Bible: The Complete Guide To Building, Designing, And Sustaining Brands, Rockport Publishers, Beverly