Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-512
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-512

Naziv predmeta:


Poslovna etika


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• razumiju osnovnu terminologiju i koncepte poslovne etike
• usporede i kritički ocjene različite organizacijske standarde i načela, kao i pojedinačne sadržaje u kreativnim industrijama u kontekstu njihove usklađenosti s pravnim i etičkim standardima.

Studenti uče principe i vrijednosti koji upravljaju odlukama i postupcima unutar tvrtki, ali i u vlastitom radu. Učenje tih principa i vrijednosti omogućuje studentima da znaju razliku između ispravnog i pogrešnog u poslovanju. Potiče ih da to znanje primijene u praktičnim situacijama u kojima se predaju drugi moduli ovog studijskog programa.

Studenti koji se odluče za ovaj modul dalje će razvijati svoje logičke vještine i vještine rasuđivanja potrebne za razumijevanje etičkih načela i moralnih ili etičkih problema s kojima bi se mogli suočiti u poslovnom okruženju. Znanja koja studenti steknu u ovom modulu pridonijet će ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje u području dizajna vizualnih komunikacija. Primjenjuje se na sve aspekte poslovnog ponašanja i relevantan je za ponašanje pojedinaca i cijelih organizacija.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Byars, S.M., Stanberry, K. (2018). Business Ethics. Openstax, Rice University; Houston, Texas. Accessed 5 May 2021, .

Preporučena literatura:
1. European Commission (2021). Horizon 2020 Online Manual; Ethics (Rules and Codes of Conduct, General Guidance for Ethics Self-assassment, Domain-specific Guidance). Accessed 5 May 2021, .
2. European Commission (2021). Corporate Social Responsibility and Responsible Business Conduct. Accessed 5 May 2021, .
3. European Commission (2021). Labour law: Emplyment, Social Affairs and Inclusion. Accessed 5 May 2021, .
4. European Commission (2021). European Ombudsman. Accessed 5 May 2021, .
5. European Commission (2021). MOBBING I. Accessed 5 May 2021, .
6. Alliance (2021). European Advertising Standards. Accessed 5 May 2021, .
7. European Parliament (2021). Intellectual, industrial and commercial property. Accessed 5 May 2021, .

Dodatna literatura:
1. Antolović, K. and P. Haramija, P. (2016). Responsible advertising. Zagreb: KandK.
2. Antolović, K. (2010). Regulation and self-regulation of advertising and market communications. Zagreb: KandK.
3. Antolović, K. and Fraculj, M. (2017). Managing Intellectual Property in the Advertising Industry. Zagreb: HURA-DZIV.