Semestar: 1
ECTS: 2
Predavanja: 8
Vježbe: 16
Samostalni rad: 36
Šifra kolegija: 23-12-005
Semestar: 1
ECTS: 2
Predavanja: 8
Vježbe: 16
Samostalni rad: 36
Šifra kolegija: 23-12-005
Naziv predmeta:
Karijera - Studiranje
Opis:
Ovaj je kolegij prvi karijerno-orijentirani kolegij i od ključne je važnosti za pružanje podrške studentima u učenju. Ciljevi modula su omogućiti studentima da:
• razumiju zahtjeve studiranja i ulogu studenata u društvu
• istraže i savladaju metode i tehnike učenja i upravljanja vremenom
• smanje stres poništavanjem nepoznanica s kojima bi se mogli suočiti i budu motivirani na učinkovito učenje
• u kombinaciji s ostalim vertikalnim karijerno-orijentiranim modulima, pripremiti ih za karijeru i život nakon završetka studija i omogućiti da steknu vještine i znanja (meke vještine) neophodne za njihovo postizanje uspjeha u članovima tima i zajednice
Ovaj kolegij pomaže studentima da budu uspješni u svojoj studentskoj ulozi, da pronađu optimalan način učenja i upravljanja vremenom. Kolegij će izložiti studente različitim tehnikama za smanjenje stresa i rastuće dobre navike kroz praktični zadatak i projekt. Ovaj kolegij dat će temelje za kasniju marketinšku karijeru i profesionalne i privatne aspekte života.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Students Guide, 2021, Algebra, Zagreb
2. Lay, C. H. 1986, “At last, my research article on procrastination”, Journal of Research in Personality, vol. 20, no. 4, pp. 474 - 495
3. (2021) Exam Study Experts [Online]. Available at: https://examstudyexpert.com/ (Accessed: 5 May 2021)
1. Kleijin, W. C., van der Ploeg, H. M. and Topman, R. M.1994, Cognition, Study Habits, Text Anxiety and Academic Performance, Psychological Reports, vol. 75, no. 3, pp. 1219-1226
2. Mendezabal, M. J. N. (2013). Study Habits and Attitudes: The Road to Academic Success. Open Science Repository Education, Online(open-access), DOI: e70081928. doi:10.7392/Education.70081928
3. Nonis, S. A. and Hudson, G. I. 2010, “Performance of College Students: Impact of Study Time and Study Habits”, Journal of Education for Business, vol. 85, no. 4, pp. 229 - 238