Semestar: 1
ECTS: 8
Predavanja: 45
Vježbe: 30
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 23-12-006
Semestar: 1
ECTS: 8
Predavanja: 45
Vježbe: 30
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 23-12-006

Naziv predmeta:


Osnove ekonomije


Opis:


Ciljevi ovog predmeta su omogućiti studentima da:
• analiziraju osnovne elemente ekonomskog sustava
• tumače odnos između različitih elemenata ekonomskog sustava kako bi mogli donositi dobre ekonomske odluke.
Marketing je dio ekonomije, a kako bi mogli donositi dobre marketinške odluke, studenti moraju razumjeti funkcioniranje gospodarskog sustava u cjelini. Ovo je temeljni modul ovog studijskog programa i funkcionira kao baza za sve ostale specijalizirane module.
Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi razvili ekonomski način razmišljanja i on doprinosi ukupnim ekonomskim vještinama potrebnim za izvrsnost u području digitalnog marketinga. Studenti će steći samopouzdanje u rješavanju svih budućih ekonomskih slučajeva i predlaganju rješenja za probleme ekonomske prirode. Ekonomski problemi ilustrirani su primjerima iz stvarnog života i trenutnim događajima s ekonomskim posljedicama, što studentu omogućuje prepoznavanje, vrednovanje i rješavanje tih problema u budućoj karijeri.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Samuelson, P.A. and Nordhaus, W.D. (2009) Economics. [s.l.] McGraw-Hill Education.
2. Samuelson, P.A. i Nordhaus, W.D. (2009) Ekonomija. Mate.

Dopunska literatura:
1. Mankiw, N.G. (2011) Principles of Economics. [s.l.] Cengage Learning
2. Pindyck, R.S. i Rubinfeld, D.L. (2012) Microeconomics.8th edn. [s.l.] Pearson.
3. Raworth, K. (2018) Doughnut Economics: Seven Ways to Think Like a 21st Century Economist. [s.l.] Chelsea Green Publishing.
4. Sowell, T. (2014) Basic Economics.5th edn. [s.l.] Basic Books.
5. DK (2018) The Economics Book: Big Ideas Simply Explained. [s.l.] DK.
6. Hazlitt, H. (1988) Economics in One Lesson: The Shortest and Surest Way to Understand Basic Economics. [s.l.] Currency.