Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-10-520
Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-10-520

Naziv predmeta:


Multimedijsko i digitalno pripovijedanje


Opis:


Cilj predmeta je omogućiti studentima:
• stjecanje znanja i vještina potrebnih za digitalno pripovijedanje kroz različite medije
• razumijevanje specifičnosti tona, vrste i načina komuniciranja te idejne priče i svih elemenata priče u skladu s aktualnim trendovima razvoja komunikacije na specifičnom digitalnom mediju
• strukturiranje idejne priče i komunikacije u skladu s trendovima komuniciranja specifičnog digitalnog medija
• razumijevanje kauzalnosti ključnih elemenata scenarija unutar kratke vizualne forme

Studenti će naučiti:
• Povijest i razvoj pripovijedanja
• Pripovijedanje u široj primjeni
• Alate pripovijedanja
• Razvoj ideje za priču (digitalno, multimedija)
• Razvoj treatmenta i redateljske koncepcije
• Kreiranje strukture priče
• Razvoj scenoslijeda
• Razvoj scenarija


Literatura:


Obavezna literatura:

1. McKee, R. (2010) Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting
2. Snyder, B. (2005) Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You ll Ever Need

Dopunska literatura:

1. Miller H. C., (2019) Digital Storytelling: A creators guide to interactive entertainment
2. Maslen A. (2010) The Copywriting Sourcebook, How to Write Better Copy, Faster - for Everything from Ads to Websites, London, Marshall Cavendish Business
3. Albrighton, T. (2010) The ABC of Copywriting, Norwich, ABC Business Communications