Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 10
Vježbe: 0
Samostalni rad: 170
Šifra kolegija: 23-12-021
Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 10
Vježbe: 0
Samostalni rad: 170
Šifra kolegija: 23-12-021

Naziv predmeta:


Upravljanje projektima


Opis:


Cilj ovog projektnog kolegija je omogućiti studentima da:
• analiziraju različite metodologije, koncepte i strukture upravljanja projektima
• znaju inicirati, planirati i upravljati projektima koristeći odgovarajući softver za upravljanje projektima.
Studenti uče prepoznati različite projektne uloge i odgovornosti, te vrijednost metodologije i organizacije rada kao projekta s posebnim naglaskom na digitalni marketing. Ovaj modul se studentima daje potrebne alate za planiranje i izvođenje budućih projekata. Nakon teorijskog dijela nastave u trajanju od 10 sati studenti pristupaju izradi samostalnog projektnog zadatka uz mentorstvo.
Za studente je važno da polažu ovaj modul kako bi razumjeli vrijednost dobrog upravljanja projektima te stekli uvid u sustavan i učinkovit pristup resursima prostora, vremena, radne snage i financija. Studenti će stoga moći odabrati i preporučiti procese te ih organizirati prema zahtjevima projekta, primijeniti softversko upravljanje i izvješćivanje, što će pridonijeti cjelokupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing.

Literatura:


Obvezna literatura:
1. (2018) PM² project management methodology, ver. 3.0

Dopunska literatura:
2. (Anon.) (2017) A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK Guide).6th edn. [s.l.] Project Management Institute.
3. IPMA (2016) Individual Competence Baseline, Version 4.0 (ICB4) [online]
4. Available at: https://www.ipma.world/individuals/standard/
5. Kerzner, H. (2005) Project Management: A Systems Approach to Planning,Scheduling and Controlling.12thedn.[s.l.] Wiley.