Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-07-565
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-07-565

Naziv predmeta:


Portfolio


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• se upoznaju s načelima vizualnog jezika za istraživanje, razvoj i stvaranje različitih projekata za osobne portfolije
• istraže faze pristupa u osobnom brendiranju, vlastitom vizualnom identitetu i tehničkim standardima

Ovaj modul podučava studente kreativnim idejama i principima dizajniranja pojedinačnih projekata za portfolio odabirom ispravnih tehničkih standarda, u kontekstu odnosa između projekta i vizualne prezentacije. Modul čini jezgru programa jer kombinira prethodne module 3D modeliranja kako bi studenti ovladali estetskim vizualnim komunikacijskim funkcijama. Ovaj modul baziran je na projektima i studentima pruža uvid u to kako stvoriti različite 3D projekte s implementacijom u osobni portfolio za industriju digitalne umjetnosti.

Studenti polažu ovaj modul kako bi stekli samopouzdanje u kreativnim procesima i u digitalnom dizajnu, te sposobnost predstavljanja i obrane svoje ideje na tržištu/klijentu. Studenti će analitički razmatrati odabrane projekte i metode prezentacije koristeći makete i druge 3D elemente, poboljšati produkcijske vještine i stvoriti analitički osvrt na konačnu prezentaciju.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Janda M. (2013) Burn your portfolio, San Francisco, Peachpit press

Preporučena literatura:
1. Holmes M.T. (2016) Designing Creatures and Characters: How to Build an Artist's Portfolio for Video Games, Film, Animation and More, Vancouver, Penguin Random House

Dodatna literatura:
1. Wheeler A. (2017) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 5th Edition, New Jersey, John Wiley and Sons