Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-07-545
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-07-545

Naziv predmeta:


Vizualno oblikovanje 6 - Individualni projekti


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• ovladaju načelima vizualnog jezika za istraživanje, razvoj i stvaranje različitih pojedinačnih projekata i osobnih portfolija
• istraže faze pristupa u osobnom brendiranju, vlastitom vizualnom identitetu i tehničkim standardima

Ovaj modul uči studente da savladaju kreativne ideje i principe dizajniranja pojedinačnih projekata odabirom ispravne tipografije i fotografije, u kontekstu odnosa između projekta i vizualne prezentacije. Modul čini jezgru programa jer kombinira prethodne module vizualnog dizajna kako bi studenti savladali estetske vizualne komunikacijske funkcije. Baziran je na projektima i studentima pruža uvid u to kako stvoriti različite dizajnerske projekte i implementirati ih u osobni portfolio za industriju tržišnih komunikacija.

Studenti polažu ovaj modul kako bi stekli samopouzdanje u kreativnim procesima i u dizajnerskom razmišljanju, te sposobnost predstavljanja i obrane svoje ideje na tržištu/klijentu. Studenti će steći sposobnosti istraživanja faza pristupa u osobnom brendiranju, vizualnom identitetu i tehničkim standardima. Također će akumulirati i izrađivati projektne materijale s ciljem stvaranja portfolija za različite medije. Isto tako, služit će se analitičkim razmatranjem odabranih projekata i načinima prezentacije pomoću maketa.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Janda M. (2013) Burn your portfolio, San Francisco, Peachpit press

Preporučena literatura:
1. Eisenman S. (2011) Building design portfolios, Massachusetts, Rockport publishers

Dodatna literatura:
1. Wheeler A. (2017) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 5th Edition, New Jersey, John Wiley and Sons