Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-02-574
Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-02-574
Naziv predmeta:
Mobilne i hiperkazualne igre
Opis:
Ovaj kolegij upoznaje studente s mobilnim i hypercasual igrama i objašnjava razliku naspram ostalih vrsta igara te kako ih monetizirati.
Ovaj je kolegij obavezan dio smjera razvoja računalnih igara i pruža temelje za uspješan rad u razvoju mobilnih i hypercasual igara. Vještine stečene na ovom kolegiju značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
• O specifičnostima mobilnih i hypercasual igara (zaslon osjetljiv na dodir, senzori itd.)
• Kako prilagoditi sredstva za mobilne igre (modeli, teksture, audio itd.)
• Kako implementirati upravljače za mobilna sučelja.
• O modelima monetiziranja (virtualni predmeti, nagradne kutije (engl. loot boxes), boosteri itd.)
• Kako implementirati oglase i reklame.
Provjera znanja kolegija temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti mobilne i hypercasual igre prema zadanim specifikacijama.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Felicia, P. (2017) A Beginner's Guide to Web and Mobile Games with Unity: Create and publish simple web and mobile games. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform.
Preporučena literatura:
1. Doran, J.P. (2020) Unity 2020 Mobile Game Development: Discover practical techniques and examples to create and deliver engaging games for Android and iOS. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing. ISBN 978-1838987336