Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-515
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-515

Naziv predmeta:


Vizualni interaktivni mediji

Nastavnici:


David Lušičić

Opis:


Ciljevi ovog modula su naučiti studente osnovne pojmove, principe i metode dizajniranja vizualno interaktivnih medijskih projekata. To će uključivati znanje i razumijevanje analize i istraživanja širokog spektra vizualnih medijskih platformi poput sučelja društvenih medija, mobilnih aplikacija i dizajna igara, interaktivnih web stranica, virtualnih platformi, kao i složenih interaktivnih streaming video produkcija i multimedijskih projekata.

Studenti će se upoznati s načelima za razvijanje prototipova i dizajnerskih koncepata za interaktivne sustave vizualizacije te pristupima za ispunjavanje različitih specifičnih ciljeva projekta te utvrđivanjem i stvaranjem različitih faza procesa oblikovanja interaktivnih medija. To će studentima omogućiti da bolje razumiju probleme kupaca i svakog određenog medija te definiraju jedinstvene strategije dizajna za stvaranje specifičnog korisničkog iskustva.

Ovaj je modul posvećen razvoju sposobnosti studenta da vrši analizu potreba kupaca i oblikovanje njihovog iskustva u kontekstu vizualnog interaktivnog medija. Kombiniranjem ovih znanja i vještina na projektima studenti mogu istražiti i izraziti svoj kreativni stav o određenim problemima dizajna, kao i jasno artikulirati vlastiti odnos prema novim oblicima interaktivnih principa.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Griffey, J. V. (2019) Introduction to Interactive Digital Media: Concept and Practice, Routlege, London.

Preporučena literatura:
1. Cvetković, D. (2019) Interactive Multimedia: Multimedia Production and Digital Storytelling, Intechopen, London.

Dodatna literatura:
1. Bühling, R., Wißner, M., André, E. (2011) Visual Communication in Interactive Multimedia, Springer-Verlag, Berlin
2. Wiberg, M. (2004) The Interaction Society: Practices, Theories and Supportive Technologies, Information Science Publishing, Pennsylvania