Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-518
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-08-518
Naziv predmeta:
Ideacija filma i videa
Opis:
Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima upotrebu alata i teorije video produkcije u razvoju grupnih projekata za marketinško oglašavanje ili produkciju filma.
Studenti uče raditi zajedno s drugim odjelima na projektnom zadatku kroz cijelu video produkciju. Studenti će naučiti primjenjivati alate za pripremu i razradu projekata u marketinškoj komunikaciji. Modul je važan izborni dio studijskog programa jer kombinira alate za video produkciju sa teorijskim znanjem.
Za studente je važno da pohađaju ovaj modul kako bi razumjeli osnovne komunikacijske vještine koje će naučiti koristiti na filmskom tržištu. Studenti će također naučiti prevladati česte organizacijske/produkcijske probleme i kako povećati kvalitetu oglašavanja ili filma na tržištu. Ovaj modul omogućit će studentima da izraze svoju kreativnost koristeći filmski jezik.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Owens J. (2017) Video Production Handbook (6th edition), Routledge, London
2. Aitchison J. (2008) Cutting Edge Commercials: How to Create the World's Best TV ads for Brands in the 21st Century-2nd Edition, Pearson education, London
Preporučena literatura:
1. Honthaner E.L. (2010) The Complete Film Production Handbook-Routledge, London
2. Sutherland M. (2008) Advertising and the Mind of the Consumer (3rd edition) Routledge, London
3. Murch W. (2001) In the Blink of an Eye: A Perspective on Film Editing, 2nd, Silman-James Press, Hollywood CA