Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-04-518
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-04-518
Naziv predmeta:
Umjetna inteligencija u marketingu
Opis:
Pohađanjem ovog modula studenti stječu znanja o uporabi umjetne inteligencije u marketingu i poslovanju.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• primijeniti načela umjetne inteligencije u marketingu
• koristiti umjetnu inteligenciju za poboljšanje uključenosti potrošača
• procijeniti različite primjene umjetne inteligencije (AI) i njihov utjecaj na poslovne ciljeve
• prepoznati prilike za primjenu umjetne inteligencije u optimizaciji marketinškog lijevaka.
U ovom modulu studenti će naučiti ključne koncepte umjetne inteligencije u sklopu marketinga te izazove i nedostatke vezane uz njenu upotrebu. Pohađanjem vježbi, studenti će naučiti primijeniti svoje znanje u praksi, a stečeno znanje i iskustvo osigurava im konkurentsku prednost na temelju razumijevanja primjene tehnologije umjetne inteligencije u marketingu. Pohađanjem ovog modula studenti se pripremaju za praktičan rad i zvanje marketinških stručnjaka.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Sterne, J. (2017) Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications, Hoboken, NJ: Wiley
2. Microsoft Inc. (2021) Exam AI-100: Designing and Implementing an Azure AI Solution [Online]. Available at: https://docs.microsoft.com/en-us/learn/certifications/exams/ai-100 (Accessed: 10 May 2021)
3. Microsoft Inc. (2021) Exam AI-900: Microsoft Azure AI Fundamentals [Online]. Available at: https://docs.microsoft.com/en-us/learn/certifications/exams/ai-900 (Accessed: 10 May 2021)
Preporučena literatura:
1. Daugherty, P. R. and Wilson, H. J. (20) Human + Machine: Reimagining Work in the Age of AI, Boston, MA: Harvard Business Review Press
2. King, K. (20) Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge, 1st edn, London: Kogan Page Limited
Dodatna literatura:
1. Steiner, C. (2012) Automate This: How Algorithms Came to Rule Our World, New York, NY: Portfolio/Penguin
2. Kumar, V., Rajan, B., Venkatesan, R., and Lecinski, J. (2019). Understanding the Role of Artificial Intelligence in Personalized Engagement Marketing. California Management Review, No. 61, Vol. 4, pp. 135–155