Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-550-E
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-550-E
Naziv predmeta:
Oblikovanje digitalnih formi
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• korisničko sučelje i trenutne industrijske standarde programa digitalne skulpture
• stvaranje vlastitih rješenja digitalne skulpture
Ovaj modul podučava studente jakim temeljima u stvaranju skulpturalnih rješenja koji se kasnije koriste kao osnova za druge module, kao i za razvoj znanja i vještina. Studenti će se usredotočiti na organsku skulpturalnu formu i umjetnički pristup stvaranju skulpturalnih rješenja. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi naučili metodologiju stvaranja skulpture kroz primarne, sekundarne i tercijarne oblike. Studenti će naučiti promatrati i promišljati formu na umjetnički način u kontekstu karakteristika oblika, primarnog oblika i siluete, te na taj način prepoznati i rangirati skulptorska rješenja. Učit će i vježbati stvaranje vlastitih digitalnih kiparskih rješenja. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu dio su osnovnog skupa vještina i profesionalnih potreba u današnjoj industriji računalne grafike.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. [Anon.], 3D Total.com Ltd. (2017) Beginner's Guide to Zbrush, 3D Total Publishing, Worcester UK
Preporučena literatura:
1. [Anon.], 3DTotal.com Ltd., (2010) Mike Jensens Zbrush Techniques, 3D Total Publishing, [s.l.]
Dodatna literatura:
1. [Anon.], 3D Total.com Ltd., (2010) Speed Sculpting, 3D Total Publishing, [s.l.]