Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-551-E
Semestar: 2
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-551-E

Naziv predmeta:


Uvod u 3D modeliranje


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• korisničko sučelje i trenutne industrijske standarde programa 3D modeliranja
• stvaranje vlastitih rješenja digitalne skulpture

Ovaj modul daje studentima temeljno znanje u stvaranju topologije 3D modeliranja koje je fundamentalno za druge module. Studenti će se usredotočiti na čvrste oblike i tehnički pristup stvaranju 3D rješenja. Modul je jezgra programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.

Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi naučili metodologiju, procese i obrazloženja iza stvaranja 3D modela za širok spektar primjena. Studenti će naučiti istraživati, analizirati, raščlaniti, izmjeriti i modelirati 3D alate pomoću modularnih, proceduralnih, skicoznih i drugih pristupa. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu dio su osnovnog skupa vještina i profesionalnih potreba u današnjoj industriji računalne grafike.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Tickoo, S. (2023) Maxon Cinema 4D R25: A Tutorial Approach. 9th edn, Schererville, ‎ CADCIM Technologies

Preporučena literatura:
1. Mamgain, P. (2019) Maxon Cinema 4D R20: A Detailed Guide to Modeling, Texturing, Lighting, Rendering, and Animation, Padexi Academy
2. CADSoft Technologies (2019) Maxon CINEMA 4D R20 Studio for Novices (Learn By Doing), Gurugram, CADSoft Technologies