Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-221-0007
Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-221-0007

Naziv predmeta:


Mikroekonomija i digitalni poslovni modeli


Opis:


Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• prošire svoja znanja o ekonomiji
• ovladaju ključnim konceptima i instrumentima mikroekonomije, naročito u kontekstu digitalne transformacije
• steknu znanja o temeljnim mikroekonomskim subjektima, procesima i modelima koji se koriste kao podloga za menadžersko odlučivanje.
Ovaj kolegiji sadržajno se nadovezuje na kolegij Osnova ekonomije te studentima pruža dublji uvid u područje mikroekonomije. Kroz interaktivne predavanja i vježbe, studenti će se detaljno upoznati s teorijom opće i parcijalne ravnoteže, analizom formiranja cijena na tržištu, teorijom skupova, teorijom igara, učincima digitalne transformacije na kompanije i tržišta te važnošću društveno odgovornog poslovanja. Ovaj kolegij pruža temelje za daljnje izučavanje specijaliziranih kolegija u području poslovne ekonomije.
Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi dalje razvijali ekonomski način razmišljanja i unaprijedili vlastiti skup ekonomskih vještina potrebnih za izvrsnost u području poslovne ekonomije. Studenti će steći kompetencije potrebne za analizu i razumijevanje događaja na mikroekonomskoj razini, a koji su vezani uz donošenje informiranih odluka te rješavanje konkretnih problema u području poslovnog upravljanja, poduzetništva, financija i marketinga. Ovaj kolegij omogućuje studentima dubinsko razumijevanje temeljnih ekonomskih principa i priprema ih za naprednije kolegije u području poslovne ekonomije, kao i za praktičnu primjenu ekonomskih koncepta u profesionalnom okruženju.


Literatura:


1. Pindyck, R. S., Rubinfeld, D. L. (2022) Mikroekonomija (7. izd.). Zagreb: MATE.
2. Pindyck, R. S., Rubinfeld, D. L. (2017) Microeconomics (9th ed.). Harlow: Pearson Education.