Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-221-0010
Semestar: 2
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-221-0010
Naziv predmeta:
Osnove managementa
Opis:
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima stjecanje:
• širokog uvida u teorije i prakse menadžmenta
• znanja o ključnim konceptima i funkcijama menadžmenta, uključujući planiranje, organiziranje, vođenje i kontrolu
• uvida u dinamiku i izazove vođenja organizacija u kontekstu digitalne ekonomije i globalnog okruženja
Kolegij Osnove menadžmenta studentima nudi uvid u osnovne koncepte menadžmenta te je temeljni kolegij na kojeg se nadograđuju svi naredni kolegiji iz područja managementa. Pored klasičnih tema iz menadžmenta, kolegij obrađuje i utjecaje digitalne transformacije na poslovnu strategiju te značaj etike u poslovnom odlučivanju.
Pohađanje kolegija Osnove menadžmenta važno je za studente kako bi razvili vještine upravljanja i liderstva potrebne u suvremenom poslovnom svijetu. Osim teorijskog znanja, studenti će kroz studije slučaja i praktične primjere naučiti kako se teorije managementa primjenjuju u stvarnim poslovnim situacijama, čime se pripremaju za buduće menadžerske uloge. Svrha ovog kolegija je da studenti ne samo razumiju teorijske aspekte managementa, već i da razviju praktične vještine i sposobnost kritičkog razmišljanja potrebne za rješavanje kompleksnih poslovnih izazova uz poštivanje etičkih standarada.
Literatura:
1. Buble, M. (2000) Management. Split: Ekonomski fakultet Split.
2. Jones, G.R. and George, J.M. (2021) Essentials of Contemporary Management (12th ed.). New York: McGraw-Hill Education.