Semestar: 1
ECTS: 8
Predavanja: 45
Vježbe: 30
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-211-0492
Semestar: 1
ECTS: 8
Predavanja: 45
Vježbe: 30
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-211-0492
Naziv predmeta:
Osnove ekonomije
Nastavnici:
naslovni doc. dr. sc. Danijel Knežević, v. pred.
izv. prof. dr. sc. Nikola Drašković
Marin Romić, pred.
Opis:
Ciljevi ovog predmeta su omogućiti studentima da:
• analiziraju osnovne elemente ekonomskog sustava
• tumače odnos između različitih elemenata ekonomskog sustava kako bi mogli donositi dobre ekonomske odluke.
Marketing je dio ekonomije, a kako bi mogli donositi dobre marketinške odluke, studenti moraju razumjeti funkcioniranje gospodarskog sustava u cjelini. Ovo je temeljni modul ovog studijskog programa i funkcionira kao baza za sve ostale specijalizirane module.
Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi razvili ekonomski način razmišljanja i on doprinosi ukupnim ekonomskim vještinama potrebnim za izvrsnost u području digitalnog marketinga. Studenti će steći samopouzdanje u rješavanju svih budućih ekonomskih slučajeva i predlaganju rješenja za probleme ekonomske prirode. Ekonomski problemi ilustrirani su primjerima iz stvarnog života i trenutnim događajima s ekonomskim posljedicama, što studentu omogućuje prepoznavanje, vrednovanje i rješavanje tih problema u budućoj karijeri.
Literatura:
1. Samuelson, P.A. and Nordhaus, W.D. (2009) Economics. [s.l.] McGraw-Hill Education.
2. Samuelson, P.A. i Nordhaus, W.D. (2009) Ekonomija. Mate.