Semestar: 2
ECTS: 7
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 150
Šifra kolegija: 24-211-0493
Semestar: 2
ECTS: 7
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 150
Šifra kolegija: 24-211-0493

Naziv predmeta:


Osnove marketinga


Opis:


Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• razumiju osnovne marketinške pojmove s naglaskom na alatima marketinške strategije i konceptu marketinške kombinacije
• analiziraju marketinške taktike i protumače nalaze kako bi razumjeli čimbenike uspjeha određene taktike
• razumiju osnovni STP postupak i primijene to razumijevanje za predlaganje marketinških taktika za određene proizvode / usluge / industrije
• stvore različite analize prisutnosti određenih tvrtki na tržištu
Ovaj je kolegij osnovni marketinški kolegij na prvoj godini studijskog programa. Studenti će naučiti osnovne marketinške pojmove i shvatiti relevantne teorijske pojmove u marketingu. Također će se koristiti raznim alatima za analizu (npr. PESTLE, SWOT) i moći će razumjeti razne vrste utjecaja na marketinške programe tvrtki. Počet će shvaćati važnost potrošača u donošenju marketinških odluka kroz učenje i primjenu modela segmentacije-ciljanja-pozicioniranja. Uz to, studenti će biti sposobni procijeniti marketinške strategije i taktike s dubljim razumijevanjem tržišnih okolnosti.
Ovaj je kolegij usko povezan s kolegijom Ponašanje potrošača i uvod je u sve daljnje kolegije koji se odnose na marketing. Modeli naučeni u ovom kolegiju donose širu perspektivu svim ostalim specifičnim marketinškim kolegijima.
Ovaj kolegij doprinosi cjelokupnom razvoju učenika uglavnom kao profesionalaca i praktičara jer ih kasnije priprema za sve marketinške predmete. Nakon ovog kolegija, od studenata se očekuje da mogu primijeniti naučene alate u određenim marketinškim situacijama i biti u stanju razumjeti utjecaj određenih marketinških strategija i taktika.


Literatura:


1. Previšić, J., Ozretić Došen, Đ. (2007) Osnove marketinga, Adverta
2. Kotler, P., Armstrong, G, Wong, V. and Saunders, J. (2020) Principles of Marketing 8th European edn, Harlow: Pearson Education Limited.
3. Effie (2021) Effie [Online]. Available at: https://www.effie.org/ (Accessed: 5 May 2021)
Osim navedene literature (u fizičkom i online obliku) svakom studentu su na raspolaganju i nastavni materijali u obliku prezentacija sa predavanja ili vježbi koje nastavnik priprema za svaki sat izvođenja nastave. Dodano, studentima koji studiraju u online načinu izvođenja nastave dostupne su i snimke održanih predavanja.