Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-531-0518
Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-531-0518

Naziv predmeta:


Upravljanje idejama


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima stjecanje znanja i vještina idejnih procesa te ponuditi rješenja za upravljanje tim procesima, s posebnim naglaskom na dizajn.

Postavljanjem modula u početni semestar studenti različitih preddiplomskih programa upoznaju se s procesima formiranja ideja kod pojedinaca, u timovima unutar marketinških agencija i korporacija, ali i provjeravaju znanja iz prethodnih modula studija te uče razvijati se u liderskim znanjima. i vještine.

Važno je da studenti pohađaju ovaj modul kako bi stekli znanja o osobitostima ideacijskih procesa i kako uspješno poticati kreativnu atmosferu kao voditelj. Studenti će naučiti i razumjeti vrijednost sinergije između čimbenika uključenih u proces.

Modul potiče proaktivno djelovanje prema prikupljanju znanja i vještina iz preddiplomskog studija i na temelju toga gradi buduće menadžere, kako bi postali uspješni voditelji procesa za generiranje i implementaciju ideja

Literatura:


Obvezna literatura:
1. Birss, D. (2019) How to Get to Great Ideas: A System for Smart, Extraordinary Thinking, Boston, Nicholas Brealey Publishing

Preporučena literatura:
1. Green, A. (2010) Creativity in Public Relations 4th edition, London / Philadelphia, Kogan Page