Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0519
Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-531-0519

Naziv predmeta:


Upravljanje kreativnim procesima


Opis:


Ovaj modul upoznaje studente s najboljim praksama u kreativnom upravljanju koje projekte vizualne komunikacije dovode do uspješnog završetka. Učenje u ovom modulu proširuje znanje i vještine studenata u razvoju dizajnerskih rješenja koja ispunjavaju marketinške ciljeve klijenata, modul daje taktički naglasak na koordinaciju i usmjeravanje kreativnih resursa za postizanje navedenog cilja.

Studenti će naučiti alate i tehnike kako aktualizirati dizajnerske ideje i učinkovito upravljati procesom suradnje s klijentima i drugim kreativcima. Osim teorijskih znanja sadržanih u predavanjima, modul je radno-projektan i zahtijeva uspješno rješavanje praktičnih zadataka koji zahtijevaju metodičko planiranje i minucioznu praksu te studentima pružaju uvid u upravljanje različitim fazama kreativnog razvojnog ciklusa projekta.

Studenti će steći samopouzdanje u korištenju ljudi i postupaka potrebnih za transformaciju kreativnog koncepta u gotov dizajniran rad, bez obzira na vrstu projekta. Modul pokriva nadzor nad kreativnim poslovima s određenim rezultatima, proračunima i rasporedima, kao i profesionalnim uvidima, idejama i taktikama iz stvarnog svijeta kreativnog upravljanja projektima.

Literatura:


Obvezna literatura:
1. Stone T.L. (2010) Managing the Design Process - Implementing Design. Rockport Publishers, Beverly, USA.

Preporučena literatura:
1. Best K. (2017) Fundamentals of Design Management. Bloomsbury Visual Arts, London, UK.
2. Stone T.L. (2010) Managing the Design Process - Concept Development. Rockport Publishers, Beverly, USA.

Dodatna literatura:
1. Ambrose G., Harris P. (2010) Basics Design 08 - Design Th!nking. AVA Publishing, Lausanne, Switzerland.
2. Cloninger C. (2006) Hot-Wiring Your Creative Process. New Riders, San Francisco, USA.