Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-232-0495
Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-232-0495

Naziv predmeta:


Bihevioralna ekonomija


Opis:


Ciljevi su ovog kolegija omogućiti studentima da:
• steknu temeljna znanja o bihevioralnoj ekonomiji i razumiju odnos između bihevioralne i tradicionalne ekonomije,
• protumače temeljne konstrukte bihevioralne ekonomije te njihov utjecaj na ljudsko ponašanje u različitim područjima djelovanja.
Marketing čini sastavni dio ekonomije, a bihevioralna ekonomija pak važan element poznavanja ekonomije. Tradicionalni ekonomski modeli ne obuhvaćaju neke aspekte ponašanja koje tematizira bihevioralna ekonomija, a ona je posebno važna za donošenje odluka, kao i odluka o kupnji te je stoga ovo jedan od temeljnih kolegija u studijskom programu.
Studentima i budućim marketinškim stručnjacima važno je steći znanja o ljudskom ponašanju koja će im pomoći pri donošenju boljih marketinških i poslovnih odluka. Neovisno o području djelovanja (privatna poduzeća, javna služba, neprofitne organizacije, poslovne organizacije itd.) poznavanje konstrukata bihevioralne ekonomije te njihov utjecaj na ljudsko ponašanje pomažu pri donošenju boljih poslovnih odluka, ali i u pronalaženju metoda provođenja odluka. Svi su konstrukti i problemi ilustrirani stvarnim primjerima, kao i analizom nedavnih istraživanja te uvidima stečenima kroz istraživanje.


Literatura:


1.Just, D.R. (2013) Introduction to Behavioral Economics. [s.l.] Wiley.

2. Polšek, D. i Bovan, K. (ur.) (2014) Uvod u bihevioralnu ekonomiju. Institut društvenih znanosti Ivo Pilar.