Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-232-0496
Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-232-0496
Naziv predmeta:
Digitalna transformacija i disruptivni poslovni modeli
Opis:
Pohađanjem ovog kolegija studenti uče o značajkama, pokretačima i konceptima digitalne transformacije, kako procijeniti trendove, prepoznati prilike te usvojiti procese digitalne transformacije poslovanja koja je nužna za djelovanje i razvoj na današnjem tržištu.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
• procijeniti poslovne prilike i rizike povezane s digitalnom transformacijom
• primijeniti alate i metode te upravljati postupkom digitalne transformacije
• procijeniti mogućnosti za implementacijom novih poslovnih modela
• utvrditi potrebe potrošača te implementirati potrošačka očekivanja u razvoj proizvoda i usluga.
Ovaj će modul pripremiti studente za usvajanje „transformacijskog mentaliteta“ prilikom izgradnje karijere u marketinškim timovima. Stečeno znanje pomoći će studentima da vide širu sliku i reagiraju na tehnološke trendove koji će utjecati na tvrtku i tržište. Studenti će steći praktično iskustvo, usvojiti metode i tehnike potrebne za razvoj novih proizvoda i modela koji će doprinijeti skupu vještina za buduće zaposlenje.
Literatura:
1. Christensen, C. M. (2016) The Innovator’s Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail Brighton, MA: Harvard Business Review Press
2. McKinsey and Company (2021) McKinsey Our Insights [Online]. Available at: https://www.mckinsey.com/business-functions/organization/our-insights (Accessed: 09 May 2021)
3. Berman, S. and Papas, P. (2020) Digital Transformation [Online]. Available at: https://www.ibm.com/thought-leadership/institute-business-value/report/digital-transformation (Accessed: 09 May 2021)
4. IBM Inc. (2021) IBM Institute for Business Value – Emerging Technologies [Online]. Available at: https://www.ibm.com/thought-leadership/institute-business-value/technology/digital (Accessed: 09 May 2021)