Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-321-0181
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-321-0181
Naziv predmeta:
Uvod u teoriju igara
Nastavnici:
Opis:
Ovaj modul ima za cilj pružiti studentima sveobuhvatno razumijevanje osnovnih načela i različitih segmenata unutar područja teorije igara. Studenti će istražiti složenosti tradicionalne teorije igara, stječući uvide u to kako klasificirati i analizirati različite tipove igara. Osnovni cilj je upoznati studente s vještinama rješavanja problema, koristeći tradicionalnu teoriju igara, primjenjivima na simultane igre s čistim i miješanim strategijama, kao i sekvencijalne igre. Kroz ovaj predmet, studenti neće samo shvatiti teorijske koncepte, već će također razviti sposobnost primjene teorije igara u stvarnim scenarijima, uključujući podatke i analitiku (kao i AI).
U ovom modulu studenti će:
Istraživati osnovna načela teorije igara i dobiti sveobuhvatan uvod u njene ključne koncepte.
Raditi na klasifikaciji i usporedbi raznolikih segmenata unutar područja teorije igara, potičući dublje razumijevanje njenih različitih primjena.
Razviti strategije rješavanja problema prilagođene simultanim igrama koje uključuju i čiste i miješovite strategije.
Analizirati i poboljšati vještine donošenja odluka specifične za sekvencijalne igre
Rješavati probleme neizvjesnosti unutar konteksta igara kroz specijalizirane pristupe
Primijeniti metode teorije igara u praktičnim scenarijima, posebno unutar poslovnih konteksta, s naglaskom na kritičku evaluaciju i primjenjivost u stvarnom svijetu.
Primijeniti teoriju igara u osnovnim aktivnostima u području podataka i analitike (uključujući AI).
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Kopal, R. i Korkut, D. (2020): Uvod u teoriju igara, 4. nepromijenjeno izdanje, Zagreb: Effectus – visoko učilište
Dopunska literatura:
1. Camerer, C. F. (2003): Behavioral Game Theory: Experiments in Strategic Interaction, Princeton, NJ: Princeton University Press
2. Camerer, C. F. and Ho, Teck and Chong, Juin-Kuan. (2004): Behavioral Game Theory: Thinking, Learning, and Teaching. 10.1057/9780230523371_8.