Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-521-0320
Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-521-0320
Naziv predmeta:
Marketing
Nastavnici:
Opis:
Ovaj modul je osnovni marketinški modul u prvoj godini studijskog programa koji predstavlja teorijsku osnovu i uvod u sve daljnje marketinške module.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- utvrde marketinške procese i dobiju pregled različitih marketinških aktivnosti,
- procijene osnovne marketinške pojmove s naglaskom na alate marketinške strategije i koncept marketinške kombinacije
- analiziraju marketinške taktike i odrede ključne čimbenike uspjeha,
- primijene naučene okvire u datim poslovnim situacijama.
Modul kroz mnoge primjere u stvarnosti podučava studente osnovnim marketinškim pojmovima i relevantnim teorijskim konceptima. Studenti će se koristiti raznim analitičkim alatima i okvirima, kao što su SWOT, PESTLE, segmentacija-ciljanje-pozicioniranje (STP) i marketinški miks (4P).
Vještine stečene u ovom modulu doprinose cjelokupnom razvoju studenata u buduće stručnjake. Nakon polaganja ovog modula, od studenata se očekuje da primijene naučene alate u određenim marketinškim situacijama, te da procijene učinak određenih marketinških strategija i taktika.
Studenti će naučiti:
Preporučiti odgovarajuće marketinške procese s obzirom na tip tržišta, sudionike i druge faktore.
Prepoznati specifične potrebe ciljne skupine te predložiti različite marketinške aktivnosti u skladu s tim.
Identificirati ključne faktore za uspješnu implementaciju osnovnih elemenata marketinškog miksa.
Analizirati informacije o specifičnim potrebama tržišta i ciljne skupine te procijeniti marketinšku komunikaciju.
Kritički vrednovati globalne trendove u kontekstu marketinških strategija.
Preporučiti konkretne marketinške strategije temeljene na specifičnim potrebama tržišta.
Razumjeti važnost prilagodbe marketinških strategija u odnosu na konkurentnu okolinu.
Procijeniti učinkovitost različitih marketinških taktika u postizanju ciljeva.
Razviti vještine donošenja odluka u kontekstu marketinških aktivnosti.
Primijeniti teorijska znanja iz područja marketinga na konkretne poslovne situacije.
Literatura:
Obavezna literatura:
1.Kotler, P., Armstrong, G, Wong, V. and Saunders, J. (2020) Principles of Marketing. 8th European edn. Harlow: Pearson Education.
Dopunska literatura:
1.Armstrong, G., Kotler, P., Harker, M. and Brennan, R. (2016) Marketing: An Introduction. 3rd edn. Harlow: Pearson Education.
2.Godin, S. (1999) Permission Marketing: Turning Strangers into Friends and Friends into Customers, 1st edn. New York City, NY: Simon and Schuster.
3.Marketo Inc. (2021) Marketo Blo, [Online]. Available at: https://blog.marketo.com/ (Accessed: 5 May, 2021)
4.Hubspot (2021) Hubspot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 5 May, 2021)
5.Third Door Media, Inc. (2021) Marketing Land [Online]. Available at: https://marketingland.com/ (Accessed: 27 April, 2021)
6.Google (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April, 2021)