Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-521-0347
Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-521-0347

Naziv predmeta:


Kultura i estetika

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- nauče analizirati osnovne socijalne karakteristike kulture i estetike u društvu kroz perspektivu kulturne sociologije
- kritički procijene važnost socioloških istraživanja za dizajn vizualnih komunikacija
Cilj ovog modula je omogućiti studentima primjenu teorijskog znanja i empirijskog istraživanja socijalnih utjecaja kulture i estetike na pojedince i društvene skupine u području dizajna vizualnih komunikacija. Priprema studente za kritičko razumijevanje ovih pitanja kroz sociološko razmišljanje kao dodanu vrijednost za područje dizajna vizualnih komunikacija. Štoviše, studentima pruža pristup istraživanjima koja se mogu koristiti za stvaranje prikladne poruke za različite društvene skupine, publiku ili medije.
Studenti polažu ovaj modul kako bi razvili kritička i logična sociološka objašnjenja različitih situacija u suvremenom društvu i estetici. Stečena znanja omogućit će im razumijevanje pristupa kulturi, medijima i popularnoj kulturi, kao i njihov odnos s javnim životom, modom, brendovima, logikom mode, kulturnom ekonomijom i područjem dizajna vizualnih komunikacija, što će pridonijeti cjelokupnom skupu vještina važnim za njihovo buduće zaposlenje.
Studenti će naučiti:
Komentirati složenija objašnjenja teorijskih pristupa kulturi, medijima i popularnoj kulturi.
Prepoznati važnost kulture, medija i popularne kulture te njihov utjecaj na društvenoj razini.
Procijeniti značaj teorijskih pristupa kulturnoj sociologiji vezanih uz modu i marke.
Argumentirati važnost mode i robnih marki u kontekstu kulturne ekonomije.
Analizirati prethodna istraživanja društvenih tema i usporediti zaključke s vlastitim primjerima.

Literatura: