Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-521-0356
Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-521-0356
Naziv predmeta:
Kreativno pisanje
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- steknu pregled znanja i vještina potrebnih za uspješno kreativno pisanje za potrebe tržišnih komunikacija, važnog segmenta struke i kreativnog procesa
- prošire svoje kreacije od samo dizajnerskog dijela do cjelokupne kreativnosti
Ovaj modul uči studente ne samo da copywritingu, već i dizajnu kroz tekstualni dio komunikacije, te da razumiju vrijednost njihove međusobne povezanosti. Pohađanjem modula u prvoj godini studija, studentima je omogućeno da nauče važnost tekstualnog segmenta u kreativnom procesu dizajna s kojim će se susretati u budućim modulima.
Za studente je važno da pohađaju ovaj modul kako bi stekli znanje važno za kreativni proces, kako tijekom studija, tako i tijekom karijere, kao i profesionalnu terminologiju i pravila za komunikaciju unutar kreativnih timova. Razumijevajući vrijednosti kreativnog pisanja, studenti će dobiti priliku proširiti svoje kreacije iz samo dizajnerskog dijela u cjelokupnu kreativnost, a tako će uvijek biti u mogućnosti pronaći nove načine stvaranja. Modul daje opsežno znanje iz svih dijelova struke i mogućnost razvoja prema usluzi potpunog dizajna.
Studenti će naučiti:
primijeniti napredne izraze kreativnog pisanja i razumjeti njihove međusobne odnose u tržišnoj komunikaciji
napredno poznavati jezična pravila, metodologiju i procese kreativnog pisanja za različite kontekste i medije
samostalno stvarati jednostavne oblike tekstova za marketinšku komunikaciju
analizirati značajne modele kreativnog pisanja, posebice za vizualnu marketinšku komunikaciju, te koristiti ih kao obrazovnu osnovu za projekte
samostalno uspostaviti komponente složenijeg sustava tekstova za tržišne komunikacije prepoznavanjem konteksta projekta.
Literatura:
Obavezna literatura:
1.Albrighton, T. (2010) The ABC of Copywriting, Norwich, ABC Business Communications
Dopunska literatura:
1.Maslen A. (2010) The Copywriting Sourcebook, How to Write Better Copy, Faster - for Everything from Ads to Websites, London, Marshall Cavendish Business
2.Shaw, M. (2012) Copywriting, Successful Writing for Design, Advertising and Marketing.2nd edn, London, Laurence King Publishing