Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 23-521-0385
Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 23-521-0385
Naziv predmeta:
3D pokretna grafika
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog modula je:
- Upoznati studente s općim animacijama bilo kojeg parametra u 3D modeliranju, s naglaskom na proceduralnu animaciju objekata, materijala i svjetala.
- Upoznati studente s osnovama dinamike krutih tijela, mekanih tijela, užadi i tkanine.
- Stvarati raznolike i vizualno privlačne animacije visoke kvalitete koristeći dinamiku i proceduralnu animaciju.
Ovaj modul upoznaje studente s općim tehnikama animacije ključnih okvira, uređivanjem animacijskih krivulja i manipulacijom animacijskih staza. Pruža snažnu osnovu za proceduralnu animaciju objekata, materijala i drugih animiranih parametara u programu za 3D modeliranje. Ovaj modul usredotočen je na korištenje alata industrijskog standarda za stvaranje animacija dizajna pokreta koje se mogu koristiti samostalno ili kao dio većeg projekta.
Studenti trebaju proći ovaj tečaj kako bi naučili metodologiju, procese i razloge stvaranja animacija dizajna pokreta te kako bi stekli razumijevanje kako animacijski sustavi dizajnirani za tu svrhu funkcioniraju. Studenti će naučiti kako analizirati i razložiti ideje u radni skup radnji koje će omogućiti rekreaciju tih ideja u programu za 3D modeliranje. Znanje i vještine predstavljene u ovom modulu dio su osnovnog skupa vještina koje profesionalci trebaju u današnjoj industriji računalne grafike.
Studenti će naučiti:
Opću animaciju parametara u 3D modeliranju.
Proceduralnu animaciju objekata, materijala i svjetala.
Osnove dinamike krutih tijela, mekanih tijela, užadi i tkanine.
Stvarati vizualno privlačne animacije visoke kvalitete.
Tehnike animacije ključnih okvira i uređivanje animacijskih krivulja.
Manipulaciju animacijskim stazama.
Proceduralnu animaciju u industrijskom standardu.
Metodologiju i procese stvaranja animacija dizajna pokreta.
Analizu ideja i razradu u radni skup radnji.
Literatura:
Obavezna literatura:
1.Brubaker S. (2023) Realizing 3D Animation in Blender: The fundamentals of 3D animation in Blender, from keyframing to advanced motion, UK, Packt Publishing
Dopunska literatura:
1.Ford P., Sibley B., Park N. (2015) Cracking Animation: The Aardman Book of 3-D Animation, UK, Thames and Hudson