Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 23-222-0059
Semestar: 1
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 23-222-0059

Naziv predmeta:


Engleski jezik

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da:
- koriste ispravnu terminologiju u poslovnim razgovorima
- koriste ispravnu gramatiku u poslovnim razgovorima
Engleski je jedini strani jezik koji studenti uče na ovo studijskom programu. Ovaj kolegij podučava studente pravilnoj upotrebi engleske terminologije i gramatike u različitim poslovnim situacijama. Studenti također koriste ovo znanje i razumijevanje za sve ostale kolegije ovog studijskog programa koji koriste englesku terminologiju i jezične vještine.
Važno je da studenti pohađaju ovaj kolegij kako bi razvili svoje vještine engleskog jezika potrebne u području digitalnog marketinga. Engleski je digitalni jezik i znanje koje studenti stječu u ovom modulu pridonijet će ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing. Ovaj će kolegij pružiti studentima određeno iskustvo u rješavanju poslovnih situacija, kako u pisanom, tako i u usmenom obliku.
Studenti će naučiti:
koristiti osnovnu poslovnu i digitalni marketinški terminologiju na teme poput upravljanja, rada i motivacije, industrije i tvrtki, struktura tvrtke, upravljanje prekograničnim kulturama, regrutacije, kvalitete, proizvoda i brendova, distribucije i promocije, oglašavanja, strukture tržišta i konkurencije, itd.
koristiti jednostavne i složene gramatičke strukture: sadašnje, prošle, perfektne i buduće glagolske vremena, modalne glagole, odnosne i uvjetne rečenice, direktni i indirektni govor, pasivne i aktivne strukture.
pisati sažetak stručnog teksta na engleskom jeziku.
istraživati i usmeno prezentirati temu koristeći jezik struke.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. MacKenzie, I. (2010) English for Business Studies.3rd edn. [s.l.] Cambridge University Press.

Dopunska literatura:
1. Mascull, B. (2010) Business Vocabulary in Use Intermediate.2nd edn. [s.l.] Cambridge University Press.
2. Emmerson, P. (2007) Business English Handbook, Advanced, Macmillan, London
3. TED Ideas Worth Spreading [Online] Available at: https://www.ted.com/talks