Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 23-222-0062
Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 23-222-0062
Naziv predmeta:
Upravljanje projektima
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog projektnog kolegija je omogućiti studentima da:
analiziraju različite metodologije, koncepte i strukture upravljanja projektima
znaju inicirati, planirati i upravljati projektima koristeći odgovarajući softver za upravljanje projektima.
Studenti uče prepoznati različite projektne uloge i odgovornosti, te vrijednost metodologije i organizacije rada kao projekta s posebnim naglaskom na digitalni marketing. Ovaj modul se studentima daje potrebne alate za planiranje i izvođenje budućih projekata. Nakon teorijskog dijela nastave u trajanju od 10 sati studenti pristupaju izradi samostalnog projektnog zadatka uz mentorstvo.
Za studente je važno da polažu ovaj modul kako bi razumjeli vrijednost dobrog upravljanja projektima te stekli uvid u sustavan i učinkovit pristup resursima prostora, vremena, radne snage i financija. Studenti će stoga moći odabrati i preporučiti procese te ih organizirati prema zahtjevima projekta, primijeniti softversko upravljanje i izvješćivanje, što će pridonijeti cjelokupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje kao stručnjaka za digitalni marketing.
Studenti će naučiti:
Sagledavanje vrijednosti metodologije i organizacije posla kao projekta; Identifikacija različitih projektnih uloga i odgovornosti;
Definiranje različitih aspekata projekta;
Izrada i održavanje pripadajućeg projektnog plana;
Proaktivna identifikacija i upravljanje obuhvatom, predmetima, rizicima i komunikacijom;
Identifikacija odgovarajuće razine zahtijevane kvalitete te upravljanja kvalitetom do te razine;
Identifikacija i prikupljanje metrike kojom se vrednuje kvaliteta i sveukupna uspješnost projekta.