Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 23-131-0446
Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 23-131-0446

Naziv predmeta:


Primjena teorije igara u poslovanju

Nastavnici:



Opis:


Ovaj kolegij ima za cilj pružiti studentima sveobuhvatno razumijevanje osnovnih načela i različitih segmenata unutar područja teorije igara. Studenti će istražiti složenosti tradicionalne teorije igara, stječući uvide u to kako klasificirati i analizirati različite tipove igara i kako algoritmi teorije igara pomažu u svakodnevnom poslu. Osnovni cilj je upoznati studente s vještinama rješavanja problema, koristeći tradicionalnu teoriju igara, primjenjivima na simultane igre s čistim i miješanim strategijama, kao i sekvencijalne igre. Cilj je pokazati primjenu teorije igara u svakodnevnom poslovanju, s posebnim fokusom na primjenu u aplikativnom razvoju i računarstvu. Kroz ovaj kolegij, studenti neće samo shvatiti teorijske koncepte, već će također razviti sposobnost primjene teorije igara u stvarnim scenarijima.
U ovom kolegiju studenti će:
Istraživati osnovna načela teorije igara i dobiti sveobuhvatan uvod u njene ključne koncepte I algoritme.
Raditi na klasifikaciji i usporedbi raznolikih segmenata unutar područja teorije igara, potičući dublje razumijevanje njenih različitih primjena.
Razviti strategije rješavanja problema prilagođene simultanim igrama koje uključuju i čiste i mješovite strategije, koristeći algoritme teorije igara
Analizirati i poboljšati vještine donošenja odluka specifične za sekvencijalne igre
Rješavati probleme neizvjesnosti unutar konteksta igara kroz specijalizirane pristupe
Primijeniti algoritme teorije igara u praktičnim scenarijima, posebno unutar poslovnih konteksta, s naglaskom na kritičku evaluaciju i primjenjivost u stvarnom svijetu.
Primijeniti algoritme teorije igara u aktivnostima razvoja aplikacija i računarstvu
Upoznati aplikativna rješenja na tržištu koji u sebi imaju ugrađene elemente i algoritme teorije igara

Literatura: