Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 23-124-0233
Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 23-124-0233

Naziv predmeta:


Osnove kreiranja mobilnih igara

Nastavnici:



Opis:


Mobilne igre danas su najprofitabilnija grana računalnih igara, ali nose sa sobom svoje jedinstvene izazove i zahtjeve.
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
- Arhitekturu i razvojni okvir mobilnih igara
- Poslovne modele mobilnih igara
- Uvod u dizajn igara s besplatnim igranjem
- Uvod u operacije uživo (live ops)

U ovom kolegiju, studenti će naučiti ključne razlike između razvijanja igara za mobilne uređaje i druge platforme te razumjeti što je potrebno za stvaranje uspješnih mobilnih igara. Naučit će kako pravilno planirati arhitekturu igre, dizajnirati igre s besplatnim igranjem i pripremiti se za fazu operacija uživo igara (također nazvanu "Igre kao usluga"). Kolegij je komplementaran kolegiju Brzog prototipiranja i testiranja. Nakon što validiramo svoje ideje u brzom prototipiranju, trebamo odabrati našu ciljanu platformu i započeti proizvodnju igre, slijedeći najbolje prakse razvoja i odabiru optimalnog poslovnog modela. U ovom ćemo modulu naučiti sve što trebamo kako bismo mogli planirati i izvesti razvoj uspješnih mobilnih igara.

U ovom kolegiju studenti će naučiti:
- Povijest mobilnih igara i kako su postale dominantne igraće platforme
- Različite poslovne modele korištene u mobilnim igrama
- Zašto mobilne igre trebaju različitu tehničku arhitekturu i različite načine izgradnje
- Kako dizajnirati igre posebno za mobilne platforme
- Zašto su nam potrebni različiti dizajni igara za igre s besplatnim igranjem
- Što su live ops i kako se razlikuju od drugih faza razvoja igara
- Kako stvoriti live ops cjevovode
- Uvod u KPI-je igre


Literatura:


Obavezna literatura:
1. Dr Dillon, Roberto (2020), The Digital Gaming Handbook, CRC Press

2. Wilson, Michele and Leaver, Tama (2016)Social, Casual and Mobile Games: The Changing Gaming Landscape, Bloomsbury

Dopunska literatura:
Tamer, Valentina (2024), Narrative Design for Mobile and F2P games, CRC Press
Finska, Nikolina (2023), Modern Game Testing, Packt Publishing
Luton, Will (2013): Free-to-Play: Making Money from Games You Give Away: Amazon Kindle
Hodent, Celia (2017), The Gamer´s Brain: How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design: CRC Press