Semestar: 3
ECTS: 2
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 30
Šifra kolegija: 24-03-516
Semestar: 3
ECTS: 2
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 30
Šifra kolegija: 24-03-516

Naziv predmeta:


Karijera - Zanimanja u marketingu, portfolio i životopis


Opis:


Ciljevi kolegija su omogućiti studentima da:
• kritički procijene i osmisle moguće putove karijere i mogućnosti u marketingu
• razumiju specifičnosti različitih marketinških poslova
• shvate korake u procesu zapošljavanja za posao i uspješno realiziraju razgovore za posao
• stvore relevantni životopis i portfelj
• stvore osobni plan razvoja karijere

Ovaj kolegij uči studente kako primijeniti vještine važne za razvoj karijere. Studenti uče planiranje karijere baveći se potrebnim uvidima kako bi razumjeli specifičnosti različitih marketinških poslova i putova u karijeri.

Ovaj je kolegij ključan za razumijevanje studenata o potencijalnom zaposlenju, različitim zahtjevima posla i stvarima koje poslodavci najviše cijene. Modul će studente izložiti procesu zapošljavanja, što će biti dragocjeno iskustvo nakon završetka studija.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Webber, J. (2013) How to Land Your Dream Job in Marketing: 6 Steps to Finding and Winning Your First Marketing Position, CreateSpace Independent Publishing Platform, Scotts Valley, CA
2. HubSpot 2020 How to Succeed in Your New Marketing Job, (downloaded 05 May 2021)
3. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 05 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Burnett, B. (2016) Designing Your Life: How to Build a Well-Lived, Joyful Life, Knopf, New York City, NY
2. Siebert, E (2016) Careers In Marketing: The Complete Guide to Marketing and Digital Marketing Careers, CreateSpace Independent Publishing Platform, Scotts Valley, CA
3. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)
4. (2021) Ted Talk [Online]. Available at: https://www.ted.com/ (Accessed: 05 May 2021)

Dodatna literatura:
1. Gildner, G. (2019) Becoming A Digital Marketer: Gaining the Hard and Soft Skills for a Tech-Driven Marketing Career, Baltika Press, [s.l]