Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-533
Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-07-533
Naziv predmeta:
Oblikovanje javnih vizualnih komunikacija
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• uspješno dizajniraju signalizaciju i snalaženje u javnom prostoru, uzimajući u obzir sve posebnosti i uvjete javnog prostora
• razumiju međusobnu povezanost svih modula o projektima dizajna javnih vizualnih komunikacija i da kontinuirano istražuju mogućnosti i specifičnosti javnih prostora
Ovaj modul podučava studente važnom segmentu struke i potencijalnoj specijalističkoj karijeri, te razumijevanju važnosti stvaranja zajednice. Pohađanjem modula u završnoj godini studija studenti su u stanju primijeniti znanje stečeno na prethodnim modulima (vizualni dizajn, brendiranje, copywriting, tipografija...) na projekte u javnom prostoru.
Za studente je važno da pohađaju ovaj modul kako bi stekli znanje važno za stvaranje sustava javne namjene i razvili se kao profesionalci vrlo specifičnih znanja i vještina. Uzimajući u obzir sve mogućnosti koje im široki pogled na dizajn omogućuje, i složenost javnog prostora, sustavni pristup u slijedu analize - stvaranja - interpretacije moći će stvoriti djela trajnija od onih namijenjenih za medije.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Calori, C. and Vanden-Eynden, D. (2015) Signage and Wayfinding Design: A Complete Guide to Creating Environmental Graphic Design Systems.2nd edn, Hoboken, John Wiley and Sons, Inc.
Preporučena literatura:
1. Gibson, D (2009) The Wayfinding Handbook: Information Design for Public Places, New York, Princeton Architectural Press
2. Uebele, A. (2010) Signage Systems + Information Graphics: A Professional Sourcebook, London, Thames and Hudson