Semestar: 6
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-221-0039
Semestar: 6
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-221-0039
Naziv predmeta:
Interaktivni marketing
Nastavnici:
Opis:
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima stjecanje znanja o:
teoretskim osnovama interaktivnog, odnosno digitalnog marketinga
utjecaju digitalnog marketinga na uspješnost poslovanja
osnovnim tehnikama i alatima digitalnog marketinga
Kolegij Interaktivni marketing obrađuje tehnološke aspekte modernog marketinga u kontekstu digitalizirane ekonomije i potrošačkog iskustva. Kroz niz predavanja, radionica i studija slučaja, studenti će se upoznati s osnovama interaktivnog marketinga, uključujući strategije, alate i tehnike koje su neophodne za uspjeh u ovom dinamičnom području. Kolegij će istražiti kako digitalne tehnologije transformiraju tradicionalne marketinške prakse, naglašavajući važnost integracije digitalnih kanala u cjelokupnu marketinšku strategiju. Studenti će naučiti kako analizirati digitalno tržišno okruženje, identificirati i iskoristiti digitalne marketinške prilike, te razviti i implementirati učinkovite digitalne marketinške kampanje. Poseban naglasak bit će na razumijevanju korisničkog iskustva i upravljanju online odnosima s klijentima, kao i na korištenju analitike za mjerenje i poboljšanje učinkovitosti digitalnih marketinških inicijativa.
Za studente je važno da pohađaju ovaj kolegiji ukoliko žele postići dodatnu specijalizaciju iz područja marketinga. Sadržajno, ovaj se kolegij oslanja na teoretske osnove koje su studenti usvojili u prethodnim marketinškim kolegijima u sklopu studijskog programa. Nadalje, studenti će stjecati i praktične vještine i znanja koja su izuzetno tražena u industriji digitalnog marketinga.
Studenti će naučiti o:
teoretskim osnovama interaktivnog marketinga
analizi digitalnog okruženja
postupku analize digitalnog okruženja
razvoju digitalnih marketinških strategija
alatima digitalnog marketinga, kao što su marketing sadržajem, email marketing, marketing na tražilicama i digitalno oglašavanje
upravljanju online iskustvom korisnika
planiranju i implementaciji kampanje u digitalnim medijima
marketinškim metrikama u digitalnom marketingu
trendovima u digitalnom marketinškom mediju
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Kingsnorth, S. (2022) Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing (3rd ed.). London: Kogan Page.
2. Red and Yellow (2022) eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world (7th ed.). Cape Town: The Red and Yellow Creative School of Business.
Dopunska literatura:
1. Cutler, K. (2023) Search Marketing: A Strategic Approach to SEO and SEM. London: Kogan Page.
2. McDonald, J. (2024) Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. San Jose: JM Internet Group.