Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-421-0285
Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-421-0285

Naziv predmeta:


Multimedijsko digitalni narativ

Nastavnici:



Opis:


Cilj kolegija je omogućiti studentima:
stjecanje znanja i vještina potrebnih za digitalno pripovijedanje kroz različite digitalne komunikacijske kanale
razumijevanje specifičnosti i analize narativa te vizualnih informacija u odnosu na informacijsko-komunikacijski kontekst poruke i specifičnosti medija za koji se ista izrađuje.
strukturiranje idejnog narativa multimedije u skladu s trendovima komuniciranja zadanog digitalnog medija
razumijevanje kauzalnosti ključnih elemenata scenarija unutar kratke vizualne forme
Studenti će naučiti:
vrste narativa i specifičnosti za određeni medij,
analiza postojećih gotovih rješenja i argumentacija
analiza digitalnih kanala i platformi za diseminaciju multimedije
razvoj idejnog rješenja za multimediju (scenarij, pripovijedanje, vizualni elementi, dinamika i montaža)
alati i izrada svakog od segmenata
stvaranje cjelovitog rješenja
objava i analiza ishoda

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Miller H. C., (2019) Digital Storytelling: A creator´s guide to interactive entertainment, CRC Press Taylor and Francis Group 4th Edition

Dopunska literatura:
1. McKee, R. (2010) Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting
Snyder, B. (2005) Save The Cat! The Last Book on Screenwriting You´ll Ever Need
2. Maslen A. (2010) The Copywriting Sourcebook, How to Write Better Copy, Faster - for Everything from Ads to Websites, London, Marshall Cavendish Business
3. Albrighton, T. (2010) The ABC of Copywriting, Norwich, ABC Business Communications.