Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-421-0288
Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-421-0288

Naziv predmeta:


Integracija 3D elemenata u multimedijsku produkciju

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
Osnove 3D sustava, elemenata i načina rada
Prijenos informacija u statičnu i pomičnu sliku te u realno vrijeme
Proces renderiranja i realnog prikaza
Integracija i post produkcija u audio-video te multimedijskim sadržajima.

Ovaj kolegij pruža studentima temeljito razumijevanje i praktične vještine potrebne za integraciju 3D modela i efekata u različite vrste video sadržaja i multimedijske projekte. Kolegij je usmjeren na upoznavanje studenata s ključnim aspektima 3D sustava, tehnikama prijenosa informacija u sliku ili prikaz u realnom vremenu, kao i s procesima renderiranja i post produkcije. Tim putem se ostvaruje simbiozna integracija

Kolegij će koristiti primjere i studije slučaja, no također će uključiti teme iz kolegija iz područja digitalnih umjetnosti, multimedije, filmske produkcije te produkcije audio-video sadržaja, kako bi studentima pružio praktične primjere, kompetencije i kontekstualizirao teoriju. Cilj je osigurati studentima stjecanje sveobuhvatnih vještina i znanja potrebnih za uspješnu integraciju 3D modela i efekata u različite vrste multimedijskih projekata.
Studenti će naučiti:
upoznavanje s tehnikama i alatima za 3D modele i efekte,
upoznavanje o procesima kreiranja realnog izgleda u 3D prostoru,
tehnike prikazivanja 3D modela i animacija u realnom vremenu,
razumijevanje procesa renderiranja i različitih render elemenata,
tehnike post produkcije, uključujući rad sa slojevima i korekciju elemenata,
dodavanje vizualnih efekata,
metode integracije 3D modela i efekata u video produkciji,
kombiniranje 3D elemenata s audio-video sadržajem,
primijeniti naučene vještine u različitim kontekstima,
analizirati primjere iz industrije,
razvoj kritičkog razmišljanja u primjeni 3D tehnologija.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Šuka, P. (2019). Uvod u 3D Dizajn (2nd ed.). Algebra d.o.o.
2. Whissel, K. (2014). Spectacular Digital Effects: CGI and Contemporary Cinema. Duke University Press Books.

Dopunska literatura:
1. Cellary, W., and Walczak, K. (2012). Interactive 3D Multimedia Content: Models for Creation, Management, Search and Presentation. Springer.