Semestar: 7
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-421-0311
Semestar: 7
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-421-0311
Naziv predmeta:
Izrada plana financiranja projekata
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog kolegija je upoznati studente s izvorima financiranja multimedijskih projekata kao aktivnostima samostalnih pravnih subjekata. Bez obzira traži li financiranje za svoj multimedijski projekt udruga, start-up ili MSP, putevi identifikacije i realizacije financijskih sredstava vrlo su slični.
Studenti će na ovom kolegiju upoznati start-up modele financiranja multimedijskih projekata (bootstrapping, FFF, crowdfunding, anđeli-investitori, pre-seed, seed financiranje), kao i EU fondove za financiranje multimedijskih projekata. Razvit će vještine logičkog razmišljanja i zaključivanja, prikupljanja, obrade i upotrebe podataka u funkciji projektnog planiranja te će biti u konačnici osposobljeni za pisanje projektnih prijedloga za prijavu na natječaje za financiranje.
Studenti će u sklopu ovog kolegija usvojiti znanja i vještine potrebne za prepoznavanje adekvatnih izvora financiranja svojih multimedijskih projekata, kao i svih koraka koje je za njihovo ostvarenje potrebno realizirati (od osnivanja pravnog subjekta, preko identifikacije prikladnih poziva za financiranje, do oblikovanja projektnih prijava). To će im dugoročno omogućiti diverzifikaciju prihoda i veću održivost njihove profesionalne karijere.
Studenti će naučiti:
identificirati različite oblike financiranja multimedijskih projekata te odabrati najprikladniji za njihovu svrhu
pronalaziti pozive za prijavu projekata na natječaje za financiranje multimedijskog stvaralaštva iz fondova Kreativne Europe i Hrvatskog audiovizualnog centra i razvoja ljudskih potencijala iz Europskog socijalnog fonda i Erasmus+ fonda.
tehnike desk istraživanja na internetu za potrebe prikupljanja i analize informacija o društvenim problemima i potrebama različitih društvenih skupina.
uskladiti projektne ciljeve s ciljevima nacionalnih i europskih strategija i operativnih planova te ciljevima natječaja.
raščlaniti projekt na projektne elemente i aktivnosti te pomoću Ganttovih dijagrama grafički prikazati njihovo trajanje, vremenski raspored i rokove provedbe.
logički povezivati ciljeve i očekivane rezultate aktivnosti s objektivnim pokazateljima i izvorima provjere.
u izradi proračuna, planirati direktne i indirektne troškove sukladno uputama iz natječaja.
u opisu projektnih aktivnosti koristiti iskustva iz studija slučaja uspješnih projekata iz europske i hrvatske prakse.
pokrenuti crowdfunding kampanju za multimedijski projekt
Literatura:
1. European Commission, Directorate-General for Education, Youth, Sport and Culture, The CulturEU funding guide - EU Funding Opportunities for the Cultural and Creative Sectors 2021-2027 Culture, 2021, https://culture.ec.europa.eu/de/node/1110
2. European Commission, Erasmus+ Programme Guide, 2022, https://erasmus-plus.ec.europa.eu/sites/default/files/2022-01/2022-erasmusplus-programme-guide-v2_en_0.pdf