Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-222-0067
Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-222-0067
Naziv predmeta:
Dizajn interakcijskih sustava
Nastavnici:
Opis:
Ovo je jedan od temeljnih kolegija programa jer se digitalni marketing temelji na značajnoj interakciji s potencijalnim i povratnim kupcima.
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
kombiniraju psihološke (prvenstveno procese donošenja odluka, ponašanja, osjećaje) i digitalne procese između korisnika i korisničkog sučelja,
primijene psihološko i tehničko znanje za upravljanje sadržajem, dizajnom, okvirom, ponašanjem korisnika i korisničkim iskustvom.
Ovaj će kolegij naučiti studente kako psihološki procesi i procesi donošenja odluka utječu na interakciju korisnika s korisničkim sučeljem i kako koristiti to znanje za stvaranje korisničkog sučelja i upravljanje korisničkim iskustvom empatijom, otkrivanjem korisničkih potreba i scenarija, dizajniranjem okvira, arhitekture i krajnjeg proizvoda.
Važno je da studenti pohađaju ovaj kolegij kako bi u potpunosti razumjeli procese koji stoje iza interaktivnog sustava i korisnika. To će se postići tako da studenti akumuliraju iskustvo prikupljeno primjerima, studijama slučajeva, testiranjem i istraživanjem korisnika. Studenti će znati kombinirati interese klijenta i korisnika s optimizacijom interaktivnog sustava (web stranice) kako bi se dobio atraktivan, upotrebljiv i učinkovit digitalni krajnji proizvod.
Studenti će naučiti:
Psihologija korisnika interakcijskog sučelja, Fokus na korisniku, Neuro web dizajn, Pristupi i škole: Susan Weinschenck, Natalie Nahai, Robert Cialdini
Donošenje odluka na interakcijskom sustavu,
Emotional web design
Neurokemija i web dizajn
Libetov eksperiment, Katalog emocija, Exploit emocija, Motivacijski moment i pozadina motivacija
Konverzija i konverzijske tehnike
Primjeri web trgovina, booking sustava, edukacijskih stranica
Metode istraživanja korisničkog iskustva
Arhitektura informacija interakcijskog sustava
Element interakcijskog sustava
Storytelling, narativ, elementi priče primjenjivi na dizajn, usklađivanje dizajna i sadržaja s pričom persona
Izrada žičanog okvira (engl. wireframe)
Digitalno neurolinguističko programiranje (DNLP) u organizaciji sadržaja i elemenata na pojedinačnoj stranici
The UX kit - odnos sadržaja i korisnika kroz UX dizajnerske primjene i primjere, tipografija, fotografija, boje, struktura i odjek dizajna
Literatura:
Obavezna literatura:
1.Krug, S. (2014) Don´t Make Me Think, Revisited: A Common-Sense Approach to Web Usability (Voices That Matter). [n.k], Indianapolis, IN: New Riders.
Dopunska literatura:
Weinschenk, S. (2009) Neuro Web Design: What Makes Them Click. [s.l.], New Riders.
Sharon, T. (2012) It´s Our Research: Getting Stakeholder Buy-in for User Experience Research Projects. [n.k.], Waltham: Elsevier.
Williams, A. (2020) WordPress for Beginners 2021: A Visual Step-by-Step Guide to Mastering WordPress. [s.l.], Independently published.
UX Booth (2021) UX Booth [Online]. Available at: https://www.uxbooth.com/ (Accessed: 5 May, 2021)