Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-222-0073
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-222-0073

Naziv predmeta:


Planiranje i zakup medija

Nastavnici:



Opis:


Ciljevi ovog modula su omogućiti studentima stjecanje znanja o konceptima i principima planiranja medija i razvijanje potrebnih vještina za planiranje oglašavanja u skladu s marketinškim ciljevima.
Studenti će naučiti:
- medijske metrike, taktike i strategije
- razviti optimalne medijske ciljeve
- provesti istraživanje medija, medijskog okruženja i ciljnih skupina
- koristiti alate za planiranje medija i izraditi medijski plan
- predstaviti medijski plan.
Ovaj modul omogućuje daljnji razvoj u smjeru profesionalaca u oglašavanju koji će pomoći u budućoj karijeri, bilo na strani agencije ili na strani klijenta.
Studenti će naučiti:
Uvod u medije i medije u kontekstu marketinga
Istraživanje medija, medijsko pravo i konkurentno okruženje i ciljne skupine
Postavljanje optimalnih medijskih ciljeva i taktika
Usklađenost s medijskim briefom
Kreiranje i prezentacija medijskog plana, alternativnih ponuda i optimizacija
Kupnja medija i analiza nakon medijske kampanje

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Geskey R. D. (2016) Media Planning and Buying in the 21st Century: Integrating Traditional and Digital Media, 4th edn, 2020:Marketing Communications LLC, [s.l.]
2. BluHorn (2021) BluHorn Blog [Online]. Available at https://bluhorn.com/blog (Accessed: 10 May 2021)
3. AdAge (2021) AdAge [Online]. Available at https://adage.com/ (Accessed: 10 May 2021)

Dopunska literatura:
Kelley, L. D., Jugenheimer, D. W. and Sheehan, K. B. (2015), Advertising Media Planning - A Brand Management Approach, Routledge, New York, NY
Katz, H. (2017), The media handbook - a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying, Routledge, New York, NY
Rossiter J. R. andDanaher, P. J. (1998), Advanced Media Planning, Springer, New York, NY
(2021) Marketing Journal [Online]. Available at: (Accessed: 27 April 2021)
(2021) Marketing Land [Online] Available at: (Accessed: 27 April 2021)
International Journal of Advertising, Taylor and Francis Online