Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-222-0074
Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-222-0074
Naziv predmeta:
Analiza interakcije u digitalnom marketingu
Nastavnici:
Opis:
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
- razumiju postupak mjerenja, zahtjeve i kontekst različitih digitalnih komunikacijskih platformi
- primijene praćenje podataka na web mjestima i povežu različite alate i platforme za prikupljanje prikupljenih podataka
- analiziraju i interpretiraju podatke dostupne u alatima za analitiku digitalnog marketinga
- stvore holistička izvješća pomoću alata za izvještavanje podataka.
Ovaj je kolegij dio osnovnih kolegija digitalnog marketinga na studijskom programu. Kolegij uključuje: korištenje skupova podataka kako bi se poboljšali učinci digitalnog marketinga i metrike učenja važne za analizu učinkovitosti web stranica i analizu integriranih marketinških kampanja.
Studenti će naučiti alate Google Analytics i upoznati se s drugim alatima za implementaciju i upravljanje kao što su Google Tag Manager, i drugi i bit će neovisni u otkrivanju i interpretaciji podataka te postupati u skladu s rezultatima analize kako bi se postigli zadani marketinški ciljevi. Modul inzistira na praktičnom radu na rješavanju različitih analitičkih problema, interpretaciji podataka i predlaganju rješenja i poboljšanja na temelju podataka.
Ovaj kolegij integriran je s kolegijima Marketing i oglašivačke mreže na pretraživačkim mrežama, Dizajn sustava za interakciju, Razvoj sustava za interakciju, Sustavi za upravljanje sadržajem, Društveni mediji i Optimizacija za tražilice. Među različitim temama, studenti uče kako primijeniti alate za praćenje i povezati ih s web mjestom kako bi omogućili prikupljanje podataka.
Ovaj kolegij doprinosi ukupnom razvoju učenika kao profesionalaca i praktičara. Studenti će steći povjerenje u savladavanju analize podataka i izvještavanja u digitalnom oglašavanju. Studenti će biti izloženi alatima za analitiku digitalnog marketinga, metodologijama koje se koriste u analizi i izvješćivanju te rješavanju problema na podacima iz stvarnog života kojima se pristupa putem demo računa Google Analytics. Certifikat za Google Analytics također je dio ovog kolegija. Certifikacija priprema studente za buduće poslove.
Studenti će naučiti:
Uvod u digitalnu analitiku
Napredne tehnike Google Analyticsa
Google Analytics i javni podaci
Ključni pokazatelji učinkovitosti i analiza
Praćenje konverzija
Metrike konverzija i analiza
Segmentacija
Procesi analize i planiranje
Poslovni modeli i analiza dionika
Analiza podataka i unapređenje
Metrike interakcija i analiza
Analiza kvalitetnih podataka i rješavanje problema
Metode testiranja i implementacije
Metode testiranja i tehnike optimizacije
Tehnike integracije i aktivacije podataka
Literatura:
1. Kaushik A. (2010) Web Analytics 2.0, Wiley Publishing, Indianapolis, Indiana
2. (2020) Google Analytics Support [Online]. Available at: https://support.google.com (Accessed: 20 April 2020)
3. (2020) Google Analytics Academy [Online]. Available at: https://analytics.google.com/analytics/academy/ (Accessed: 20 April 2021)
4. (2020) Google Skillshop [Online] Available at: https://skillshop.withgoogle.com/ (Accessed: 20 April 2020)
5. (2020) Google Analytics Demo and Tools [Online] Available at: https://ga-dev-tools.appspot.com/ (Accessed: 20 April 2021)