Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-222-0079
Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-222-0079
Naziv predmeta:
Integrirani projektni zadatak
Nastavnici:
Opis:
Cilj modula projekta je podučiti studente da kroz timski rad nauče riješiti problem pravog poslovnog subjekta te simulirati uvjete koje studenti mogu očekivati u poslovnom svijetu nakon završetka studija.
Ciljevi modula su omogućiti studentima da:
iskuse stvarnu životnu situaciju u radu s klijentima iz industrije na stvarnim slučajevima i problemima
rade u timovima pod mentorstvom u stvarnim okolnostima.
U ovom modulu studenti su raspoređeni u tročlane ili četveročlane timove, primjenjujući načelo jednake raspodjele prema učinku. Svakom je timu dodijeljen mentor. Modul je podijeljen u tri dijela:
prezentacije na terenu - u ovom dijelu studentski timovi pripremaju prezentacije za klijente, predstavljaju ih i nakon evaluacije odabiru klijenta s kojim će raditi.
rješavanje problema - u razdoblju od 3 mjeseca studenti rade na rješavanju problema klijenata pod mentorstvom. Na kraju ovog dijela studentski tim dostavit će detaljan dokument s rješenjem problema.
završna prezentacija - studenti pripremaju završnu prezentaciju i predstavljaju rješenje na završnom događaju.
Tijekom modula studenti se ocjenjuju na temelju ravnopravne kombinacije studenata (peer 2 peer), evaluacije klijenta i evaluacije mentora.
Studenti će naučiti:
Definiranje marketinškog problema brenda
Definiranje koraka kako riješiti problem
Strukturiranje marketinškog projekta
Koordinacija u timu za isporuku predloženog rješenja marketinškog problema
Komunikacija i koordinacija sa zainteresiranim stranama u procesu
Prezentacija u stvarnim okolnostima
Literatura:
Obavezna literatura:
1. De Pelsmacker, P, Guens, M. and Van Den Bergh J. (2017) Marketing Communications: A European Perspective. 6th edn. Harlow: Pearson Education Limited.
2. (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 05 May 2021)
3. (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)
4. (2021) Hootsuite [Online]. Available at: https://www.hootsuite.com/resources (Accessed: 20 April 2021)
1. De Pelsmacker, P, Guens, M. and Van Den Bergh J. (2017) Marketing Communications: A European Perspective. 6th edn. Harlow: Pearson Education Limited.
Dopunska literatura:
Eyal N., Hoover, R, (2014) Hooked: How to Build Habit-Forming Products, Portfolio / Penguin, New York, NY
Fill, C. and Turnbull, S. (2016) Marketing communications: discovery, creation and conversations. 7th edn. Harlow: Pearson Education Limited.
(2021) Think with Google [Online]. Available at: (Accessed: 20 April 2021)
Journal of Marketing, American Marketing Association
Journal of Marketing Communications, Taylor and Francis Online
International Journal of Advertising, Taylor and Francis Online
(2021) Marketing Journal [Online]. Available at: (Accessed: 27 April 2021)
(2021) Marketing Land [Online] Available at: (Accessed: 27 April 2021)