Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-222-0082
Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-222-0082
Naziv predmeta:
CRM i marketing automatizacija
Nastavnici:
Opis:
Ovaj modul upoznaje studente s teorijskim i praktičnim osnovama upravljanja odnosima s klijentima (CRM) i marketinške automatizacije.
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
načela i metodologije sustava CRM i marketinške automatizacije,
kritički procijeniti funkcionalnosti sustava CRM u svrhu pružanja podrške ostvarivanju poslovnih ciljevima,
preporučiti optimalni alat za pružanje podrške u izvedbi poslovnih procesa,
procijeniti trendove i izazove u sustavu CRM i marketinškoj automatizaciji.
Tijekom semestra studenti će steći iskustvo na temelju poslovnih slučajeva i scenarija gdje upotreba sustava CRM i sličnih alata dodaje vrijednost poslovnim procesima. Studenti će naučiti gdje, kako i zašto se koristi CRM, detektirati prilike za njegovu implementaciju i upotrebu, te će steći dubinsko razumijevanje cjelokupnog tržišta i globalnih trendova te važnosti uporabe navedenih platformi. Nadalje, dodatni naglasak bit će na platformama s niskim kodom/bez koda kao osnovama za alate sustava CRM. Sadržaj predavanja i praktične nastave temelji se na najnovijim primjerima pravilnog/pogrešnog pristupanja sustavu CRM s lokalnog i globalnog tržišta u sklopu različitih industrija koji se usvajaju kroz rad i raspravu.
Prenosive vještine stečene pohađanjem ovog modula biti će izvrstan dodatak glavnim marketinškim vještinama razvijenim kroz druge module i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao zaokruženih poslovnih ljudi. Pohađanjem ovog modula studenti se pripremaju za praktičan rad i zvanje marketinškog stručnjaka.
Studenti će naučiti:
Osnovni pojmovi i funkcionalnosti CRMa
Uvod u CRM: Globalni trendovi, izazovi
CRM funkcionalnosti, marketinški moduli
Upravljanje potencijalnim klijentima (Lead management)
Napredne opcije CRM-a i projektni pristup
Projektni uloge i metodologija
Marketing automatizacija (MAT)
Uvod u MAT, komponente i funkcionalnosti
Marketinške strategije i marketing u stvarnom vremenu
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Baran, R. J. and Galka, R. J. (2017) Customer Relationship Management: The Foundation of Contemporary Marketing Strategy, New York, NY: Routledge
Dopunska literatura:
Microsoft Inc. (2021) Microsoft Dynamics 365 training [Online]. Available at: https://docs.microsoft.com/en-us/dynamics365/get-started/training/ (Accessed 10 May 2021)
Salesforce (2021) Trailhead [Online]. Available at: https://trailhead.salesforce.com/en/home (Accessed 10 May 2021)
Salesforce (2021) Learning Centre [Online]. Available at: https://www.salesforce.com/eu/learning-centre/ (Accessed 10 May 2021)
HubSpot (2021) HubSpote Learning Center [Online]. Available at: https://app.hubspot.com/ (Accessed 10 May 2021)
Powerobjects (2021) Dynamics 364 University Training Catalog [Online]. Available at: https://powerobjects.com/courses/ (Accessed 10 May 2021)
Buttle. F. and Maklan, S. (2019a) Customer Relationship Management, 4th edn, Abingdon, OX: Routledge
Fatouretchi, M. (2019) The Art of CRM: Proven strategies for modern customer relationship management, Birmingham: Pactk Publishing
Peelen, E. (2013) Customer Relationship Management, 2nd edn, London: Pearson Education
Parekh, L (2021) Cracking the CRM Code: How to Prevent Failures in Buying, Implementing and Using CRM, Chenai: Notion Press