Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-222-0083
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-222-0083

Naziv predmeta:


eCommerce

Nastavnici:



Opis:


Cilj predmeta je naučiti studente oblikovati strategiju e-poslovanja vezanu uz konkretni digitalni projekt koji je vezan na definirane konkretne ciljeve koji su ekonomski isplativi, ostvarivi. Studenti će moći odabrati najbolje rješenje za zadani projekt iz perspektive tržišta metodom odabira isplativog tržišnog segmenta, odabira optimalne tehnologije. Studenti će moći upravljati svim segmentima sustava e-poslovanja koristeći podatke iz baze znanja, temeljem toga odabrati odgovarajuću marketinšku i prodajnu strategiju za digitalni nastup. Studenti će temeljem analize sjedišta (baza znanja, web analitika), znati preporučiti najbolji put monetizacije sjedišta te temeljem iste analize preporučiti najbolja rješenja nabavno/distribucijskih kanala.
Studenti će naučiti:
Uvod u E-poslovanje
Arhitektura informacija i sadržaj
E-trgovina kao sustav
Lanac opskrbe
Nabava, distribucija, logistika
Istraživanje tržišta i analiza konkurencije
E-potrošači
Digitalni marketing i odnosi s javnošću
Prodajni lijevak i koncepti E-trgovine
Platforme za E-trgovinu
Tržišta E-trgovine
Pravne regulative
Online plaćanja
Sigurnost E-trgovine

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Laudon, K. C. and Traver, C. G. (2021) E-Commerce 2021: Business, Technology, and Society, 16th Edition, Harlow: Pearson
2. Google Inc. (2021) Think with Google [Online]. Available at: https://thinkwithgoogle.com (Accessed: 20 April 2021)
3. HubSpot (2021) HubSpot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 26 April 2021)
4. Smart Insights (2021) Smart Insights [Online]. Available at: https://www.smartinsights.com/ (Accessed: 05 May 2021)

Dopunska literatura:
Chaffey, D. (2011) E-Business and E-Commerce Management: Strategy, Implementation and Practice, Hoboken, NJ: Prentice Hall
Rauland, P. (2019) Mastering WooCommerce 4: Build complete e-commerce websites with WordPress and WooCommerce from scratch, Birmingham: Packt Publishing
Tanner, L. (2016) Ecommerce Evolved: The Essential Playbook To Build, Grow and Scale A Successful Ecommerce Business, Reno, NV: BuildGrowScale
Ravensbergen, R. (2015) Building E-Commerce Solutions with WooCommerce, 2nd edn, Birmingham: Packt Publishing
Marketing Journal (2021) Marketing Journal [Online]. Available at: (Accessed: 27 April 2021)
Marketing Land (2021) Marketing Land [Online] Available at: (Accessed: 27 April 2021)
International Journal of Advertising, Taylor and Francis Online